Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Συγκίνηση για έναν γέροντα ΑΕΚΑΡΑ 92 ετών...

Συγκινεί η επιστολή του 92χρονου Βασίλειου Διαμαντή, που απέστειλε στην ΑΕΚ και μέσω της οποίας ζητά να αγοράσει ένα διαρκείας - Διαβάστε αυτούσια την επιστολή


«Λέγομαι Διαμαντής Βασίλειος, γεννήθηκα το 1920. 

Είμαι φίλαθλος γενικά, αλλά... οπαδός της ΑΕΚ. 

Θέλω, παρόλα τα 92 μου χρόνια να παρακολουθώ και να στηρίζω την ομάδα μου. 

Δυστυχώς τα προβλήματα της ηλικίας μου και υγείας μου με αναγκάζουν να βρίσκομαι διαρκώς στο σπίτι μου. 

Όμως, ενημερώνομαι για τα προβλήματα της ομάδας μου, η οποία στην μακρόχρονη πορεία της μου έδωσε τόσες πολλές συγκινήσεις.

Ήμουν μικρό παιδάκι όταν απέκτησε γήπεδο και πήγα σχεδόν από τους πρώτους. 

Ο πατέρας μου ταξίδευε στην Κωνσταντινούπολη και μας είχε μεταδόσει τη φλόγα της νεοδημιουργημένης ομάδας.

Για τους λόγους της αγάπης μου, της νοσταλγίας μου και της στήριξής μου στην ομάδα ζητώ να αγοράσει ένα εισιτήριο διαρκείας για να έχω την ψευδαίσθηση ότι είμαι «παρών»!!!

Ο υπέργηρος φίλαθλος

Με εκτίμηση Διαμαντής Βασίλειος»
 
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ
Earth's Busy Neighborhood

CHEMTRAILS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Α.Ε.Κ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄
O Βασιλεύς προσκυνεί το Ελληνικό έδαφος!!! Ενώ οι μασόνοι του πατσοκ & της νδ το πουλάν!!!

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΧΡΥΣΟΥ

Ζ. Χαλέμης - Επιπτώσεις στην υγεία απο μεταλλευτική δραστηριότητα Χρυσ

Κυριάκος Διακογιάννης - Το πανέρι με τις Οχιές