Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2013

Οι ελληνόφατσες (Ταλιμπάν)Παστούν. Πάνω από 40 εκατομμύρια Έλληνες

taliban

Η επιμoνή των Παστούν να δηλώνουν την ελληνική καταγωγή τους, ήρθε στο προσκήνιο, όταν κατά τον πόλεμο που διεξάγεται στην περιοχή του Αφγανιστάν από το ΝΑΤΟ, δήλωσαν κατ΄επανάληψη σε Έλληνες και ξένους ότι τα χωριά τους είναι ελληνικά χωριά και οι ίδιοι, οι Ταλιμπάν δηλαδή, είναι Έλληνες
2009126101421295734 8
 
Τελικά, η νέα τάξη, αφού έστειλε το πρώην τσιράκι της, την κομμουνιστική χούντα της τέως Σοβιετικής Ένωσης, έστειλε και το άλλο τσιράκι της το ΝΑΤΟ να πολεμήσει τους απογόνους των Ελλήνων στην κεντρική Ασία. Με τρόπο πρόστυχο, με νάρκες και δηλητήρια μέσα σε γλυκά και παιχνίδια αφημένα επιδέξια στους δρόμους, προσπάθησαν και εν μέρει το κατάφεραν, να στήνουν παγίδες ατα παιδιά των Παστούν για να εξολοθρεύσουν ολόκληρη την νέα γενιά.
 
Οι Παστούν όμως είναι εκεί, και οι μαχητές Ταλιμπάν εξακολουθούν να μάχονται.
Ο Μωαμεθανισμός που κυρίως αντεκατέστησε την αρχαία παγανιστική θρησκεία, τους επέβαλε συνήθειες όχι ελληνικές και κατά περίπτωση ανελεύθερες. Αυτές χρησιμοποιούν τα δυτικά ΜΜΕ και τις προβάλουν για να τους κάνουν αντιπαθείς στους «πολιτισμένους» λαούς της Δύσης.

Όπως και να έχει οι Έλληνες Ταλιμπάν, ονομάσθηκαν τρομοκράτες από τους Αμερικάνους και εξακολουθούν να είναι ανίκητοι.
Πολλοί εν τω μεταξύ έχουν ασχοληθεί με την καταγωγή των Παστούν και βέβαια δεν έχει ασχοληθεί το ελληνικό κράτος, αφού ξαφνικά θα πρέπει να διαχειριστεί τη σχέση του με 42.000.000 εν δυνάμει ομογενείς, πράγμα που θα ανεβάσει τις «μετοχές» του ελληνισμού και τα παγκόσμια αφεντικά ενοείται ότι αυτό δεν το θέλουν.

Αντίθετα οι Τούρκοι, που ακολουθούν συνεπέστατη και σοβαρή εξωτερική πολιτική, βάσει της θεωρίας του παντουρκισμού, προσπαθούν να αναδείξουν τους δεσμούς τους με όλους τους λαούς από την Μικρά Ασία μέχρι την Τάκλα Μακάν.

Εμείς μετά βίας ασχοληθήκαμε με τους Καλλάς και αυτό με μία δόση ειρωνίας, απέναντι σε εμάς τους «γραφικούς» που ασχολούμαστε με τέτοια «φαιδρά» θέματα.
Οι τοπικοί ερευνητές ωστόσο, τα ευρήματα και τα συμπεράσματα μπορούμε να ερμηνεύσουμε κατά το δικό μας δοκούν, μας λένε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα και μας αποκαλύπτουν την ύπαρξη πολύ περισσότερων ελληνικών φυλών στην περιοχή της κεντρικής Ασίας, όπως είναι οι Θύνοι, οι Βιθύνοι, οι Τάνις, οι Βιτάνις, οι Ταόνοι, οι Τζατς, οι Κάροι και οι Ιόνοι.

Είναι γεγονός ότι πολύ λίγες έρευνες έχουν διεξαχθεί σχετικά με την προέλευση της φυλής των Παστούν. Διάφοροι μελετητές, όμως, καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η φυλή αυτή προέρχεται απ' την ανάμιξη των Βακτριανών και των Ελλήνων και είναι βέβαια αυτονόητο και αποδεκτό από όλους ότι χρονολογείται απ' την προχριστιανική εποχή, παρά το ότι στην Ελλάδα δεν κουνιέται φύλλο και με καμία κυβέρνηση, αφού «αι προοδευτικαί δυνάμεις» θα το θεωρούσαν σωβινιστικό, άκρως εθνικιστικό, κατάλοιπο της «αιμοσταγούς» εκστρατείας του Αλεξάνδρου κτλ κτλ.. Οι μελέτες εν τω μεταξύ, των μη Ελλήνων ερευνητών, για να μην παρεξηγούμαστε, έδειξαν ότι οι κάτοικοι της Βακτρίας στην Κεντρική Ασία και στο Ιράν χρησιμοποιούσαν το αλφάβητο, που είχαν διδαχθεί απ' τους Έλληνες, ενώ η επίσημη γλώσσα τους στους τομείς του εμπορίου και της νομοθεσίας ήταν η ελληνική.

Οι Maha-Buddharaksita κατά τον τρίτο αιώνα προ Χριστού πήγαν στην Ινδία, η οποία κατοικούνταν από Έλληνες. Για να μπορέσουν να επικοινωνήσουν με τον πληθυσμό της περιοχής και να διαδώσουν τη βουδιστική διδασκαλία τους ήταν απαραίτητο να μιλήσουν στην ίδια γλώσσα και να μάθουν τα πολιτιστικά τους στοιχεία. Αναγκάστηκαν, λοιπόν, να μάθουν την ελληνική γλώσσα.

Οι λαοί της περιοχής σήμερα, έχουν έντονο το αίσθημα της ελληνικής τους καταγωγής και ισχυρίζονται ότι είναι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου αλλά και του Διονύσου. Ωστόσο, το αίσθημα αυτό, σύμφωνα με τους ντόπιους αλλά και τους ξένους, πάντα μη Έλληνες, μελετητές δεν μπορεί από μόνο του ν' αποτελέσει ιστορική μαρτυρία, αλλά θα πρέπει να στηριχθεί σε ισχυρά αποδεικτικά στοιχεία. Πολλοί μελετητές προβάλλουν ως επιχειρήματα διάφορα στοιχεία της ελληνικής επιρροής στην περιοχή, τα οποία σχετίζονται είτε με αρχαιολογικά ευρήματα είτε με την ενδυμασία, τα ήθη, τα έθιμα και τα χρηστικά αντικείμενα. Τα ευρήματα αυτά δεν έχουν ακόμα υποστεί την κατάλληλη επεξεργασία και μελέτη, μερικά μάλιστα απ' αυτά δεν έχουν προβληθεί όσο θα έπρεπε, διότι όπως πάντοτε λέω, η επίσημη ιστορική έρευνα δεν ανακατεύεται με τα πίτουρα για να μην την φάνε οι...κότες και εδώ ταιριάζει η παροιμία, γιατί κότες είναι τα λαμόγια που αποκρύπτουν την ιστορική αλήθεια.

Τα πιο ισχυρά πάντως επιχειρήματα σχετικά με την ελληνική επιρροή στην περιοχή σχετίζονται με τα γλωσσικά και ετυμολογικά στοιχεία της φυλής των Παστούν, τα οποία παραπέμπουν έντονα στο ελληνικό στοιχείο. Εξίσου ισχυρά είναι και τα επιχειρήματα, που προβάλλουν σχετικά με τα κοινά χαρακτηριστικά ανάμεσα στη νομοθεσία της φυλής των Παστούν και στη νομοθεσία των αρχαίων ελληνικών φυλών, που είχαν αναπτύξει δυνατούς δεσμούς με τους Μακεδόνες, καθώς βρίσκονταν κάτω απ' την εξουσία τους.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΣΙΑ

Ο για την ώρα μεγαλύτερος κατακτητής όλων των εποχών, ο Μέγας Αλέξανδρος, κατά την προέλασή του στην Ασία άφησε πίσω του μεγάλο εκπολιτιστικό έργο. Σήμερα, μετά από 2.300 χρόνια τα ίχνη της προέλασης του Μεγάλου Αλεξάνδρου στις περιοχές του Αφγανιστάν και του Πακιστάν είναι όχι μόνον ορατά, αλλά και έντονα. Το σύνολοτων φυλών των Παστούν ισχυρίζεται μ' επιμονή ότι κατάγεται απ' τους Έλληνες. Ισχυρίζεται μάλιστα ότι ειδικότερα προέρχεται απ' τη φυλετική ένωση των Ελλήνων κατοίκων της Καρίας (Karoi) με τους κατοίκους της Ιωνίας (Yonas ή Yavana). Έτσι, κάλλιστα θα μπορούσε ν' αποδοθεί στη φυλή των αρχαίων Παστούν ο όρος Ελληνο-αφγανοί.
Η παρουσία της ελληνικής μυθολογίας, αλλά και της ελληνικής γλώσσας είναι έντονη στους σύγχρονους Παστούν, καθώς η γλώσσα τους, η οποία αποτελεί τη σημαντικότερη γλώσσα στις βόρειες και βορειο-δυτικές περιοχές του Πακιστάν, περιέχει εκατοντάδες ελληνικές λέξεις.

Η Βακτριανή – το αρχαίο Αφγανιστάν – επί πολλούς αιώνες κυβερνούνταν απ' τους Έλληνες μετά την κατάκτησή της απ' το Μέγα Αλέξανδρο και αποτελούσε αποικία του απέραντου μακεδονικού βασιλείου. Οι Μακεδόνες – εκτός απ' τα όπλα τους - είχαν κουβαλήσει μαζί τους τον πολιτισμό τους, τη θρησκεία τους, την κοινωνική οργάνωσή τους, τη γλώσσα τους. Να τονίσουμε το ότι οι Παστούν μιλάνε μία παραφθαρμένη αρχαία ελληνική και όχι σκοπιανή διάλεκτο, για να αποθαρυνθούν οι ανθέλληνες και οι παραχαράκτες της ιστορικής αλήθειας.Ο Μέγας Αλέξανδρος εφαρμόζοντας το όνειρό του για τη συγχώνευση όλου του βαρβαρικού κόσμου με τον ελληνικό σ' ένα αχανές κράτος με κοινά χαρακτηριστικά την ελληνική γλώσσα, τον σεβασμό και την μέριμνα για τον συνάνθρωπο με βάση το ειλικρινές ελληνικό φιλότιμο και τον ελληνικό πολιτισμό, προέβη σε τέλεση γάμων των υπηκόων του με τις θυγατέρες αξιωματούχων της περιοχής. Μάλιστα έδωσε και ο ίδιος το παράδειγμα, όταν παντρεύτηκε στη Σογδιανή την ωραία Ρωξάνη, κόρη ντόπιου μεγιστάνα. Αποτέλεσμα αυτού ήταν οι Βακτριανοί να χάσουν την ιρανική τους ταυτότητα και ν' αφομοιωθούν με το ελληνικό στοιχείο. Αδιάσειστα επιστημονικά στοιχεία της προέλευσής τους αυτής (τα οποία βεβαίως απαιτούν την άμεση τεκμηρίωσή τους) αποτελούν οι εκατοντάδες ελληνικές λέξεις που περιλαμβάνονται στο λεξιλόγιό τους, τα αρχαιολογικά ευρήματα της περιοχής, τα υπολείμματα στη μυθολογία τους, αλλά και η ίδια η λαϊκή τους προφορική παράδοση που τους κάνει να λένε ότι είναι 'Έλληνες. Αποδεικνύεται κατά τον τρόπο αυτό, ότι οι πρόγονοι των Παστούν αποτελούσαν τον κύριο ή μοναδικό πληθυσμό της περιοχής της Βακτριανής, με τον οποίο είχαν έρθει σ' επιμειξία οι Έλληνες.

Το ποια εθνοτική ομάδα πραγματικά πάντως σήμερα αποτελεί τους απογόνους των Βακτριανών αποτελεί ένα μυστήριο από ιστορικής απόψεως. Η ιστορία του πολιτισμού της Βακτριανής (αρχαίου Αφγανιστάν) παρουσιάζεται μάλλον εξαιρετικά πολύπλοκη, λόγω της παντελούς έλλειψης υπεύθυνων και επίσημων μελετών, διότι το διεθνές κατεστημένο, φοβάται τα αποτελέσματα οποιασδήποτε έρευνας.. Εξάλλου, η ιστορία των λαών μετά το Μέγα Αλέξανδρο δεν είναι τίποτα άλλο, παρά συνέχεια της ιστορίας του κόσμου, τον οποίο δημιούργησε ο ελληνικός πολιτισμός. Οι έρευνες πάνω στο γλωσσολογικό τομέα αποδεικνύουν ότι η μόνη γλώσσα της περιοχής που παρουσιάζει έντονες ομοιότητες με την ελληνική είναι αυτή της φυλής των Παστούν. Η γλώσσα των Παστούν έχει πάρει πολλά στοιχεία απ' την ελληνική όσον αφορά το λεξιλόγιο, τη δομή των προτάσεων και τους ήχους. Αντίθετα, οι ιρανικές διάλεκτοι και γλώσσες των υπόλοιπων εθνοτήτων της περιοχής (επί παραδείγματι η γλώσσα των Περσών Farsi) παρουσιάζουν ελάχιστα κοινά στοιχεία με την ελληνική. Επομένως, οι έρευνες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι οι Παστούν είναι οι απόγονοι των κατοίκων της Βακτριανής, δηλαδή των Βακτριανών ή των Βακτριανών-Ελλήνων.

Αρκετοί μελετητές έχουν αναρωτηθεί σχετικά με τρεις ήχους-φθόγγους, οι οποίοι δεν συναντώνται στις γλώσσες και διαλέκτους των γειτονικών περιοχών των Παστούν. Έχουν καταλήξει τελικά στο συμπέρασμα ότι οι ήχοι-φθόγγοι αυτοί προφανώς υιοθετήθηκαν απ' τους «αρχαίους» Παστούν, όταν στην περιοχή τους έφθασαν οι Έλληνες. Οι ελληνικοί αυτοί ήχοι-φθόγγοι, που δεν υφίστανται στις γλώσσες γειτονικών περιοχών, αλλά τους έχουν οικειοποιηθεί οι Παστούν κι έχουν ενσωματωθεί στη γλώσσα τους, είναι: ο «χι», ο «τζι» και ο «στ».

Κάποια απ' τα ήθη και έθιμα, που συναντώνται σήμερα στη φυλή των Παστούν, έχουν εκλείψει στη σύγχρονη Ελλάδα. Συναντάται - επί παραδείγματι - η αναβίωση των στρατιωτικών καταλυμάτων, στα οποία εκπαιδεύονταν οι έφηβοι της Σπάρτης. Έτσι, σήμερα τ' αγόρια των Παστούν μόλις φθάσουν στην εφηβεία συγκεντρώνονται στα στρατιωτικά καταλύματα (που ονομάζονται Hojrah) της επαρχίας του Πακιστάν στην περιοχή Frontier, όπου εκπαιδεύονται στη χρήση όπλων, στην πειθαρχεία και στα έθιμα και στις συνήθειες των Παστούν.

O πυρρίχιος ήταν ένας αρχαίος ελληνικός πολεμικός χορός αφιερωμένος στη θεά Αθηνά, ο οποίος σήμερα έχει εκλείψει απ' την Ελλάδα, για να μην στραβώσει κάποιος από τους κουλτουριαραίους και μας πει πολεμοχαρείς.. Ένα απομεινάρι του αποτελούν οι χοροί των Ποντίων. Αποτελούσε απομίμηση μάχης και για το λόγο αυτό απαρτιζόταν από δύο ομάδες, τους επιτιθέμενους και τους αμυνόμενους. Ο πολεμικός αυτός χορός είχε απαγορευτεί κατά τους βυζαντινούς χρόνους, λόγω της εκστατικής, υποτίθεται, κατάστασης, στην οποία έφερνε τους χορευτές. Ήταν κι αυτό ένα από τα χιλιάδες αποτελέσματα της κομπλεξικής επίθεσης που δέχθηκε κάθε τι ελληνικό. Σήμερα, όμως, έχει επιβιώσει στις επαρχίες του Πακιστάν και του Αφγανιστάν και χορεύεται με όλες τις φιγούρες, που είναι γνωστές σ' εμάς απ' τις περιγραφές των αρχαίων Ελλήνων κλασικών συγγραφέων. Ο χορός αυτός ανομάζεται από τους Παστούν «Αθέν», από το όνομα της Αθηνάς στην οποία και είναι αφιερωμένος. Να θυμηθούμε μάλιστα και τα λόγια του Πλάτωνα που λέει ότι η θεά ήταν και σοφή αλλά και φιλοπόλεμη, όπως όλοι οι ΕΛ που ήταν μεγάλοι πολέμαρχοι και βέβαια από αυτούς κληρονομήθηκε η πολεμική αρετή των Ελλήνων, που από το 1974, σταμάτησε να εορτάζεται για να μηνπάρουν τα μυαλά των Ελλήνων αέρα και σκεφθούν ότι η Κύπρος δεν είναι μακρυά.

Η επιρροή πάντως στη φυλή των Παστούν δεν φαίνεται να είναι μόνο μακεδονική, αλλά γενικότερα ελληνική. Απόδειξη αυτού αποτελεί ο θεσμός του σώματος των ενόρκων, τον οποίο προφανώς οι αρχαίοι κάτοικοι της Βακτρίας είχαν πάρει απ' τους Αθηναίους. Ο θεσμός αυτός μπορεί να έχει υποστεί σε όλα αυτά τα χρόνια πολλές αλλοιώσεις σε πολλά μέρη του κόσμου, αλλά στη φυλή των Παστούν ο θεσμός λειτουργεί κατά τον ίδιο τρόπο, που λειτουργούσε και πριν από 2.500 χρόνια στην Αθήνα.

Πολλές ομοιότητες παρουσιάζονται και στις θεότητες των αρχαίων Παστούν και των αρχαίων Ελλήνων. Μπορεί βέβαια η αρχαία ελληνική γλώσσα να μην είναι ίδια με αυτή των σημερινών Παστούν, όπως εξάλλου δεν είναι ίδια και με την νέα ελληνική, αλλά χωρίς αυτήν και χωρίς τις ελληνικές λέξεις και φράσεις θα ήταν δύσκολο ή ακόμα κι αδύνατον να υπάρχει σήμερα η γλώσσα των Παστούν, που αν απογυμνωθεί από τις ελληνικές λέξεις θα είναι σαν να καταργείται. Η προφορά των ονομάτων των θεών δεν μπορεί να είναι η ίδια, διότι αφενός μεν χιλιάδες χρόνια έχουν περάσει από τότε, αφετέρου δε υπάρχουν σημαντικές διαφορές στην προφορά των γραμμάτων της ελληνικής και της ανατολικο-ιρανικής γλώσσας. Επί παραδείγματι, ο ισχυρότερος των θεών των αρχαίων Παστούν, ο πατέρας των θεών, ονομαζόταν Zeustan και παραπέμπει ευθέως στο δικό μας πατέρα «ανθρώπων τε θεών τε», το Δία.

Επιτρέψτε μου όμως να σας πληροφορήσω ότι η κατάληξη «ΤΑΝ», είναι κατάληξη της αρχαίας γλώσσας των Ελ, της ακόμη παλαιότερης δηλαδή ελληνικής γλώσσας, την οποία ο Διόνυσος είχε μεταφέρει στην Ασία και ο Ηρακλής στην Αμερική, το 3.000 π.Χ. Αυτό δείχνει ότι η καταγωγή των Ελλήνων των Ινδιών και της κεντρικής Ασίας, είναι παλαιότερη της εποχής της αλεξανδρινής εκστρατείας.

Επίσης, το όνομα της Ήρας, της αρχαίας ελληνικής θεάς, της προστάτιδας του γάμου, έχει δοθεί για τη γαμήλια τελετή στις περισσότερες επαρχίες του Πακιστάν και του Αφγανιστάν με μια μικρή ίσως παραφθορά (Hora). H Ήρα, όμως, δεν ήταν μόνο θεά του γάμου, αλλά και θεά της θυσίας. Έτσι, στις νότιες περιοχές του Πακιστάν και μάλιστα στην Quetta, η γαμήλια τελετή (Hora) δεν ολοκληρώνεται, αν δεν προσφερθεί θυσία από ερίφιο στο κατώφλι του σπιτιού των νεονύμφων.

Η θεότητα για την προστασία των βοσκών και των ποιμνίων στην αρχαία Ελλάδα ήταν ο Πάνας. Αντίστοιχη θεότητα στους αρχαίους Παστούν ήταν ο Shpane, o οποίος επίσης έπαιζε τον αυλό (Shpalkai). Όπως διαπιστώνεται, το όνομα του θεού παραπέμπει άμεσα στο ελληνικό όνομα του Πάνα.

Το ίδιο ισχύει και για τη θεά των νεφών και του ουράνιου τόξου, την Ίριδα. Το όνομά της στη γλώσσα των Παστούν ήταν Oris, ενώ το όνομα της αντίστοιχης θεάς της άνοιξης Περσεφόνης ήταν Peserley. Όσον αφορά την ελληνική θεά Δήμητρα, την προστάτιδα των καλλιεργειών και του σιταριού, το όνομα της αντίστοιχης θεότητας των Παστούν ήταν Demeter. Σήμερα η λέξη Dermend χρησιμοποιείται απ' τους Παστούν για να δηλώσουν το χωρισμό του σιταριού απ' το στέλεχός του.

Ο θεός του κάτω κόσμου των αρχαίων Ελλήνων ήταν ο Άδης, ενώ ο αντίστοιχος θεός των Παστούν ήταν ο Hadirah. Hadirah είναι και η ονομασία, που δίνουν σήμερα οι Παστούν για τα νεκροταφεία τους. Η κατοικία του Άδη στην ελληνική μυθολογία βρισκόταν στα σκοτεινά Τάρταρα, στα έγκατα της γης. Ακόμα και σήμερα οι Παστούν, όταν θέλουν να καταραστούν, να «διαβολοστείλουν» κάποιον, χρησιμοποιούν τη φράση να πάει στα Tartarin ή Tartaros.

Τα διάφορα επίσης τέρατα της ελληνικής μυθολογίας συναντώνται και στη μυθολογία των Παστούν. Επί παραδείγματι, ο Μινώταυρος της ελληνικής μυθολογίας με το μισό σώμα ανθρώπου και το μισό ζώου συναντάται ως Mordozmai. Συναντάται επίσης σε γλυπτό ελληνο-βακτριανής τεχνοτροπίας στο Μουσείο του Πεσαβάρ, αλλά και σε αρκετούς σημερινούς μύθους των Παστούν, που θέλουν το τέρας Mordozmai να κατοικεί μέσα σε νεκροταφεία

Η Ευρυάλη θεωρούνταν απ' τους αρχαίους Έλληνες ως μια αγριωπή γυναίκα, που περιπλανιόταν εδώ κι εκεί. Στο κεφάλι της είχε φίδια και οι παλάμες της ήταν φτιαγμένες από ορείχαλκο. Πολλές φορές χρησιμοποιούνταν για να τρομάζει και να ησυχάζει τα μικρά παιδιά. Η αντίστοιχή της μοχθηρή θεότητα των Παστούν ήταν η Raevi. Οι καιροί μπορεί να έχουν αλλάξει, μπορεί από τότε να έχουν περάσει χιλιάδες χρόνια, αλλά οι ιστορίες οι σχετικές με τις θεότητες και τα τέρατα ελάχιστες αλλοιώσεις έχουν υποστεί. Έτσι, πολλοί Παστούν σήμερα στο Αφγανιστάν ή σε απομακρυσμένες επαρχίες του Πακιστάν έχουν ίσως να διηγηθούν και από ένα μύθο σχετικό με τη Raevi, που από ότι καταλαβαίνετε δεν είναι άλλη από την Λίλιθ.

Η θεά Αθηνά πάντως ήταν η πιο δημοφιλής θεά των Παστούν και θεωρούνταν η προστάτιδα του πολέμου και του νερού. Η μορφή της θεάς μάλιστα απεικονιζόταν σε πολλά νομίσματα της Βακτριανής. Η ιδιαίτερη αγάπη που έτρεφαν προς τη θεά Αθηνά διατηρήθηκε ανά τους αιώνες και υπάρχει ακόμα και σήμερα, παρόλο που γενικά οι Παστούν είναι Μουσουλμάνοι. Ο πατριωτισμός των Παστούν αναδεικνύεται μέσα απ' τον πολεμικό αυτό χορό, που είναι αφιερωμένος στη θεά και μάλιστα φέρει το όνομά της και λέγεται Αθέν. Ο χορός χορεύεται απ' τους άνδρες σε όλες τις γιορτές και αποτελεί τον εθνικό χορό του Αφγανιστάν. Το σκληροπυρηνικό ισλαμικό καθεστώς των Ταλιμπάν, είχε απαγορεύσει το χορό της Αθηνάς, καθώς παρέπεμπε ευθέως σε μη ισλαμική επιρροή. Η απαγόρευση, όμως, αυτή ήταν η αιτία να χάσουν οι ισλαμιστές τη δημοτικότητά τους ανάμεσα στη φυλή των Παστούν. Σήμερα, μετά την ανατροπή του καθεστώτος αυτού, ο χορός της Αθηνάς βρίσκεται και πάλι στις δόξες του παραπέμποντας σε στοιχεία αρχαιοελληνικά. Αποτελεί μάλιστα το σύμβολο μιας παραστρατιωτικής οργάνωσης, στην οποία συμμετέχουν οι περισσότεροι στρατιώτες των Παστούν.

Κλείνοντας να πούμε ότι ο ολικός πληθυσμός των Παστούν είναι 42.000.000 ψυχές, όπως καταμετρήθηκαν το 2005. Αυτοί κυρίως ζουν Πακιστάν 28.000.000 Αφγανιστάν 12.000.000 Ην,Αραβ,Εμιράτα 315.524 Ηνωμένο Βασίλειο 101.000 Καναδάς 26.000 Ινδία 11.086 ΗΠΑ 7.710 Μαλαισία 5.100
 
 
ειδαμε στο>http://greek-observatory.blogspot.com/2013/01/40.html


Υ.Γ. απο woodiiis:
αν μου επιτρεπεται να καταθεσω μια εμπειρια για να επαληθευσω αυτην την αποψη...
ειχα κανει πριν πολυ καιρο συνομιλια με εναν  Παστουν σε ιστοχωρο chat
και αυτο που μου ειχε τονισει ηταν οτι αυτοι (δηλ. οι Παστουν)ειναι περισσοτερο ελληνες απο τους Καλας και ισως να το ψαχναμε λιγο...επισης αυτο που ειχε κανει εντυπωση ηταν το υψηλο μορφωτικο επιπεδο του συνομιλητη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ
Earth's Busy Neighborhood

CHEMTRAILS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Α.Ε.Κ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄
O Βασιλεύς προσκυνεί το Ελληνικό έδαφος!!! Ενώ οι μασόνοι του πατσοκ & της νδ το πουλάν!!!

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΧΡΥΣΟΥ

Ζ. Χαλέμης - Επιπτώσεις στην υγεία απο μεταλλευτική δραστηριότητα Χρυσ

Κυριάκος Διακογιάννης - Το πανέρι με τις Οχιές