Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Πως ξεκίνησε ο καβγάς


Πως ξεκίνησε ο καβγάς

Πως ξεκίνησε ο καβγάς
Όλα ξεκίνησαν κάπως έτσι...
Το Μάρτιο γιόρταζε ο γιος μου. Ήταν τα 15α γενέθλια του. Έτσι του πήρα ένα i-Phone...
Το περίμενε και το λάτρεψε.
Εγώ γιόρταζα τα γενέθλια μου τον Ιούλιο. Και η γυναίκα μου με έκανε πολύ χαρούμενο. Μου έκανε δώρο ένα i-Pad...
Η κόρη μου είχε τα γενέθλιά της τον Αύγουστο. Έτσι της πήρα ένα i-Pod Touch...

Περνούσε ο καιρός και ήρθε ο Σεπτέμβριος που είχε γενέθλια η γυναίκα μου.
Έτσι της πήρα ένα i-Ron...

 Και έτσι ξεκίνησε ο καβγάς



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ
Earth's Busy Neighborhood

CHEMTRAILS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Α.Ε.Κ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄
O Βασιλεύς προσκυνεί το Ελληνικό έδαφος!!! Ενώ οι μασόνοι του πατσοκ & της νδ το πουλάν!!!

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΧΡΥΣΟΥ

Ζ. Χαλέμης - Επιπτώσεις στην υγεία απο μεταλλευτική δραστηριότητα Χρυσ

Κυριάκος Διακογιάννης - Το πανέρι με τις Οχιές