Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

ΠΑΛΙ ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙΑ ΤΟ HAARP ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ


ΟΡΣΕ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΑΣ...


Συλλαλητήριο των απεργών 
του εργοστασίου της Coca Cola

 












          Οι απεργοί του εργοστασίου της CocaCola Τρία Έψιλον καλούν 
όλους τους εργαζόμενους και όλους τους Θεσσαλονικείς να συμμετέχουν 
μαζικά στο συλλαλητήριο ενάντια στην απόφαση της κερδοφόρου 
πολυεθνικής εταιρείας να κλείσει το εργοστάσιο στην Θέρμη 
και να γυρίσει τις πλάτες στο λαό της βόρειας Ελλάδας.
          Η μάχη ενάντια στην CocaCola είναι μάχη ενάντια στην  εργοδοτική αυθαιρεσία 
και θα σηματοδοτήσει τις εξελίξεις και σε άλλους κλάδους.
 Η δικαίωση των απεργών θα είναι μήνυμα ελπίδας για όλους τους εργαζόμενους 
και ανάκαμψης για την τοπική οικονομία.
            Η CocaCola  δεν είναι ανίκητη. Απεργοί, εργαζόμενοι και καταναλωτές 
μπορούμε να την υποχρεώσουμε να επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο 
για το συμφέρον της εθνικής οικονομίας.
       Το συλλαλητήριο αλληλεγγύης θα πραγματοποιηθεί 
την Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014 
στην πλατεία Αρχαίας Αγοράς (Θεσσαλονίκη - άγαλμα Βενιζέλου) στις 18.30.
by Σ.Σ.



Αυτοί κρατούν ζωντανή τη φλόγα της ΑΕΚ στη Νάξο



Διαβάστε για τους ανθρώπους στο νησί που η ΑΕΚ γι' αυτούς είναι αγάπη, μεράκι, έρωτας, καψούρα
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΝΑΞΟ: ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗΣ



Είναι τυχερή η ΑΕΚ που έχει ανθρώπους σε κάθε σημείο της γης που σηκώνουν, ο καθένας με τον τρόπο του και τις δυνατότητές του, τη σημαία ψηλά. Το «ΑΕΚ ΠΑΝΤΟΥ» είναι κυριολεξία και στη Νάξο. Η ιδέα και η φλόγα της ΑΕΚ είναι ζωντανή και ενεργή στο νησί και γι' αυτό φροντίζει πολύς κόσμος. Υπάρχουν όμως έξι άνθρωποι που η παρουσία της ομάδας στο νησί ήταν γι' αυτούς ένα ευχάριστο στοίχημα που κέρδισαν. Έκαναν τα πάντα τις τελευταίες 10 ημέρες για να γίνουν όλα σωστά και η αποστολή της ΑΕΚ, αλλά και οι αρκετοί δημοσιογράφοι που την ακολούθησαν, να νιώσουν σαν στο σπίτι τους. ΟΒασίλης Φλεριανός, ο πρόεδρος του Πανναξιακού και γνωστός στην τοπική κοινωνία για τα ΑΕΚτζήδικα συναισθήματά του, ήταν (και είναι) σε ένα διαρκή τρέξιμο, προκειμένου να μη λείψει τίποτα στην ομάδα. Ό,τι περνά από το χέρι του το κάνει πράξη, σε αυτή την πρωτόγνωρη αποστολή για εκείνος. Ο πρόεδρος του ΣΦ ΑΕΚ Νάξου,Δημήτρης Πρωτονοτάριος, φρόντισε για όλους, ακόμα και για μας τους δημοσιογράφους, αλλά κυρίως οι παίκτες της ΑΕΚ να βιώσουν την ΑΕΚτζήδικη φιλοξενία στο νησί, από την πρώτη στιγμή που πάτησαν το πόδι τους στο αεροδρόμιο χθες το πρωί. Ο Κώστας Σαντοριναίος, βάζει τη δική του σφραγίδα, καθώς το μέρος που στεγάζεται ο ΣΦ ΑΕΚ Νάξου είναι δικό του και το έχει παραχωρήσει για να στεγάζεται εκεί η αγάπη για την ΑΕΚ στο νησί. ΟΒασίλης Κύλης (με τον υπέροχο πιτσιρίκο του που χθες δεν άφησε ούτε ένα τραγούδι για την ΑΕΚ που να μην το τραγουδήσει πάνω στις πλάτες του μπαμπά)  και ο Νίκος Σκουλάτος, είναι παιδιά που «τρέχουν» καθημερινά το club, αφήνοντας μερικές φορές ακόμα και τις οικογένειες τους στην άκρη...
Και τέλος ο Δημήτρης Βιτζηλαίος. Από την αρχή της εβδομάδας είναι στη Νάξο. Ήταν εκείνος  που επικοινωνούσε συνεχώς με τους ανθρώπους της ΑΕΚ φροντίζοντας κυριολεκτικά για τα πάντα! Ένα παιδί που έχει περάσει από την ΑΕΚ, ως υπεύθυνος ασφαλείας πριν μερικά χρόνια, ΑΕΚτζης από... κούνια, ο ερχομός της αγαπημένης του ομάδας, ήταν η ευκαιρία για εκείνον να θυμηθεί τα παλιά και να τρέξει πρόθυμα για όλους και για όλα. Σαν να... γύρισε δηλαδή ο χρόνος πίσω, για τον Δημήτρη Βιτζηλαιό, όταν ως υπεύθυνος ασφαλείας της ΑΕΚ, έκανε, 10 μέρες τώρα, ακριβώς τις ίδιες δουλειές με τότε, με το ίδιο μεράκι και επιτυχία...  Δεν θα μπορούσε λοιπόν, να μη δώσει και την ψυχή του (μαζί φυσικά με όλους τους παραπάνω) για να μη λείψει τίποτα από την ΑΕΚ στη Νάξο και η ομάδα να ζήσει από κοντά τον κιτρινόμαυρο παλμό που χτυπάει δυνατά στο νησί...
Τη Δευτέρα η ΑΕΚ θα αποχωρήσει από τη Νάξο... Όλοι οι παραπάνω (μαζί φυσικά και με άλλους πολλούς, που δεν ήταν δυνατόν να τους αναφέρουμε όλους ονομαστικά και ζητάμε συγγνώμη γι' αυτό) θα επιστρέψουν στους καθημερινούς ρυθμούς τους. Κάπου εκεί θα συνεχίσουν να κάνουν αυτό που κάνουν χρόνια: θα κρατούν καθημερινά ζωντανή την ιδέα της ΑΕΚ στο πανέμορφο νησί της Νάξου.

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ

Η ΕΙΔΗΣΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ >>>


===============================

Τυχαίο;Τα περιστέρια που άφησε στο Βατικανό ο πάπας ως μια χειρονομία ειρήνης δέχτηκαν αμέσως επίθεση από έναν γλάρο και ένα κοράκι

"Τον Πάπα καταράσθε, αυτός θα είναι η αιτία" Κοσμάς ο Αιτωλός





αναδημοσίευση από εδω
===============================

Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΤΗΝΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ


ΚΑΤΑΡΧΗΝ Ο ΠΑΠΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΤΑ ΛΕΥΚΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ (ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ)...ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ...

ΟΜΩΣ Ο ΓΛΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ 
ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ?

ΑΣ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΕΝΑ-ΕΝΑ ΛΟΙΠΟΝ:

ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ  
ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ
-Αναγνώριση των πνευματικόν ψεμμάτων
-Υπενθύμιση της Θεϊκής αγάπης
-Διδασκαλία
-Μυστήριο
ΕΠΙΣΗΣ
Τα κοράκια θεωρούνται σημάδι καλός οιωνός, όμως είναι προάγγελοι της ατυχίας και της εξαπάτησης. Είναι ένα σημάδι της εγρήγορσης και νήψης , θα μπορούσε επίσης να αναφέρεται σε μια προσωπικότητα ρύθμισης.
(πηγή για τους συμβολισμούς των πτηνών από εδώ)

ΑΚΟΜΑ

Myth and spirituality[edit]

In Irish mythology, crows are associated with Morrigan, the goddess of war and death.[42]
The god Bran the Blessed – whose name means "crow" or "raven"- is associated with corvids and death; tradition holds that Bran's severed head is buried under the Tower of London, facing France – a possible genesis for the practice of keeping ravens in the Tower, said to protect the fortunes of Britain. In Cornish folklore, crows – magpiesparticularly- – are associated with death and the "otherworld", and proscribes respectful greeting. The origin of "counting crows" as augury is British; however, the British version rather is to "count magpies" – their black and white pied colouring alluding to the realms of the living and dead.
In Norse mythologyHuginn and Muninn are a pair of common ravens that range the entire world, Midgard, bringing the god Odin information.
In Sweden, ravens are held to be the ghosts of murdered men.[43] In Denmark, the night raven is considered an exorcised spirit. There is a hole in its left wing where the stake used to exorcise it was driven into the earth. Those looking through the hole will become a night raven themselves.[44]
In Australian Aboriginal mythologyCrow is a tricksterculture hero, and ancestral being. Legends relating to Crow have been observed in various Aboriginal language groups and cultures across Australia; these commonly include stories relating to Crow's role in the theft of fire, the origin of death, and the killing of Eagle's son.
Crow on a branchMaruyama Ōkyo (1733–1795)
The Chaldean myth the Epic of GilgameshUtnapishtim releases a dove and raven to find land; however, the dove merely circles and returns. Only then does Utnapishtim send forth the raven, which does not return, and Utnapishtim concludes the raven has found land.[45]
According to Ovid's Metamorphoses, in Greek mythology, the god Apollo became enraged when the crow exposed his lover Coronis' tryst with a mortal, his ire transmuting the crow's feathers from white to black.[46]
In the Story of Bhusunda, a chapter of the Yoga Vasistha, a very old sage in the form of a crow, Bhusunda, recalls a succession of epochs in the earth's history, as described in Hindu cosmology. He survived several destructions, living on a wish-fulfilling tree on Mount Meru.[47] Crows are also considered ancestors in Hinduism and during Śrāddha, the practice of offering food or pinda to crows is still in vogue.[48]
Crows are mentioned often in Buddhism, especially Tibetan disciplines. The Dharmapala (protector of the Dharma) Mahakala is represented by a crow in one of his physical/earthly forms.[citation needed]
In Japanese mythology, a three-legged crow called Yatagarasu (八咫烏?, "eight-hand-crow")[49] is depicted.[50]
In Korean mythology, there is a three-legged crow known as Samjokgo (hangul: 삼족오; hanja: 三足烏).[citation needed]
In Chinese mythology, the world originally had ten suns embodied as ten crows which rose in the sky one at a time. When all ten decided to rise at once, the effect was devastating to crops, so the gods sent their greatest archer Houyi, who shot down nine crows and spared only one. This mythology comes from a text in Shanhaijinga.[51][citation needed]
In Hinduism, crows are thought of as carriers of information. They give omens to people regarding their situations. For example, when a crow crows in front of a person's house, he is expected to have special visitors that day. Also, in Hindu literature, crows have great memories which they use to give information.[citation needed]
House Crow (Corvus splendens)
Ancient Greek authors tell how a jackdaw, being a social creature, may be caught with a dish of oil that it falls into while looking at its own reflection.[52] The Roman poet Ovid saw them as a harbinger of rain (Amores 2,6, 34).[53] In Greek legend, a princess Arne was bribed with gold by King Minos of Crete, and was punished for her avarice by being transformed into an equally avaricious jackdaw, who still seeks shiny things.[54]
In Aesop's Fables, the jackdaw embodies stupidity in one tale, by starving while waiting for figs on a fig tree to ripen, and vanity in another – the jackdaw sought to become king of the birds with borrowed feathers, but was shamed when they fell off.[53] Pliny notes how the ThessaliansIllyrians and Lemnians cherished jackdaws for destroying grasshoppers' eggs. The Veneti are fabled to have bribed the jackdaws to spare their crops.[52] Another ancient Greek and Roman adage runs, "The swans will sing when the jackdaws are silent," meaning that educated or wise people will speak after the foolish become quiet.[55] In reality, corvids are among the most intelligent birds in the world, and this traditional association with ignorance is quite inaccurate. However, there is one other Aesop Fable where the crow is depicted as very cunning. He comes up to a pitcher and knows that his beak is too short to reach the water and if he tips it over, all the water will fall out. The Crow then proceeds to pick up pebbles and places them in the pitcher so the water may rise and he can reach it to relieve his thirst.[56]
http://en.wikipedia.org/wiki/Crow#Myth_and_spirituality
---------------------
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΟΥ ΠΑΛΑΤΙΟΥ

Ravens of the Tower of London

-------------------

Future of the monarchy rocked as fox kills Tower of London's 'guardian' ravens

---------------------

Ο ΓΛΑΡΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ
ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ
-Ελευθερία
-Αγγελιοφόρος
Οι Γλάροι είναι ιδιαίτερα ευφυείς και αφορούν τις πνευματικές ικανότητες. Ωστόσο, με έλλειψη ανησυχίας για τη ζωή / πράγματα. Μπορείτε να το πάρετε ως αναφορές σε επιδέξια προσέγγιση στη ζωή.
(πηγή για τους συμβολισμούς των πτηνών από εδώ)


ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΓΛΑΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ!!!

ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ Ή ΤΙ ΑΛΛΟ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ???

Έστησαν πολιτικό παιχνίδι πάνω στα πτώματα των ναυαγών στο Φαρμακονήσι..οι επαγγελματίες ανθρωπιστές της αριστεράς!!!


Μία παράνοια ως λαός την έχουμε, επίσης πρέπει να είμαστε και ο μοναδικός λαός επί γης που συμπεριφέρεται καλύτερα στους ξένους από ότι στους δικούς του.

Το να δηλώνεις και μάλιστα με επιχειρήματα, ότι πιστεύεις στα λόγια των λιμενικών και όχι των λαθρομεταναστών, δε σημαίνει ότι χαίρεσαι με τους θανάτους ανθρώπων ή με τη δυστυχία τους ή οτιδήποτε άλλο. Σημαίνει ότι σύμφωνα με την εμπειρία σου, η εκδοχή των λιμενικών σε πείθει, σε αντίθεση με την εκδοχή των λαθρομεταναστών.



Ας δούμε λοιπόν γιατί με πείθει η εκδοχή των λιμενικών:

1. Η Τουρκία πριν από μερικές ημέρες υπέγραψε με τη Ε.Ε, σύμφωνο επανεισδοχής των λαθρομεταναστών, που προέρχονται από τη χώρα της και παραβιάζουν τα Ελληνικά σύνορα, είτε από ξηράς, είτε από θάλασσας. Αυτο πρακτικά σημαίνει, ότι χωρίς διατυπώσεις, καθυστερήσεις και έχουν δεν έχουν, ταξιδιωτικά έγγραφα οι λαθρομετανάστες, το λιμενικό κάνει τη διάσωση, τους συλλαμβάνει και τους παραδίδει στις Τουρκικές αρχές. Αυτό από μόνο του αποδεικνύει γιατι οι δασκαλεμένοι λαθρομετανάστες, πήδηξαν στη θάλασσα προκειμένου να διαφύγουν.

2. Όταν αποφασίσει κάποιος να προβεί σε παράνομη πράξη και δη σε φόνο, το τελευταίο πράγμα το οποίο θέλει, είναι να έχει μάρτυρες. Γιατι λοιπόν οι λιμενικοί να πνίξουν μόνο μερικούς από τους λαθρομετανάστες και όχι όλους; Πρέπει να ειναι κάποιος τρελός για να αφήσει ζωντανούς αυτούς που θα γίνουν μάρτυρες, στη καταδίκη του.

3. Ότι και να περιγράψει κάποιος, κανείς δεν μπορεί να καταλάβει εφόσον δεν το εχει ζήσει, ότι με 2 μέτρα κύματα, περιορισμένη ορατότητα, συνεχόμενες αναταράξεις, ανέμους με μεγάλες ταχύτητες και γενικότερα δυσμενείς συνθήκες, δεν μπορείς εύκολα να ρυμουλκήσεις σκάφος και το κυριότερο είναι ότι δεν μπορείς να μεταφέρεις επιβάτες από το ένα σκάφος το άλλο. Σε διασωστικές επιχειρήσεις, αυτού του τύπου, οι πιθανότητες να επιζήσει κάποιος είναι 70%, σύμφωνα με τις στατιστικές και από τη στιγμή που θα βρεθει στη θάλασσα, ειδικά χειμώνα, πέφτει στο 12%.

4. Ο μεταφραστής των λαθρομεταναστών Νασίμ Λαμανί είναι υπαλληλάκι των μισθοφόρων ανθρωπιστών στο «Δίκτυο κοινωνικής υποστήριξης προσφύγων και μεταναστών», που ανήκει σε στέλεχος του ΑΝΤΑΡΣΥΑ και υποστηρίζεται από το ΣΥΡΙΖΑ. Σοβαρά τώρα, θα πιστέψω το λαθρομετανάστη μεταφραστή που έχει όλες τις προϋποθέσεις και τους λόγους για να πει ψέματα, αφενός για να προστατέψει τη φάρα του, αφετέρου γιατί τον πληρώνουν για να τα πει, προκειμένου, να πληγεί η Ελληνική κυβέρνηση, συμφωνα πάντα με τη πάγια τακτική αμφοτέρων ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ΣΥΡΙΖΑ, που επιδιώκουν ή εκμεταλλεύονται νεκρούς για πολιτικά οφέλη. Επιπλέον, ποια η λογική, του να πιστέψω το λαθρομετανάστη, όταν έχει όφελος να πει ψέματα για να παραμείνει στην Ελλάδα και να μην επαναπροωθηθεί στη Τουρκία;

5. Οι Έλληνες λιμενικοί, έχουν αποδείξει στο παρελθόν την ακεραιότητα, τον ανθρωπισμό και τον επαγγελματισμό τους, πάρα πολλές φορές γιατί η τωρινή να αποτελεί εξαίρεση; Είναι πασίγνωστο ότι απο το πενιχρό μισθο τους πλήρωναν για να ταίζουν τους λαθρομετανάστες που διέσωζαν διακινδυνεύοντας την ίδια τους τη ζωή.

6. Ο κάθε ενήλικος είναι υπεύθυνος και υπόλογος για τις πράξεις του και για τα αποτελέσματα αυτών. Επίσης είναι υπεύθυνος και υπόλογος,για τη ζωή και τις πράξεις των ανήλικων τέκνων του. Όταν κάποιος αποφασίσει, κυνηγώντας μια καλύτερη ζωή, να παρανομήσει παραβιάζοντας τα σύνορα μιας χώρας και εν γνώση του να διακινδυνέψει, τη ζωή των παιδιών του, φορτώνοντας τα σε μία βαρκα σαν ζώα για να περάσει ένα πέλαγος με φουρτούνα, τότε αυτός και μονο αυτός είναι υπεύθυνος και υπόλογος για τη ζωή και το θάνατο των παιδιών του και πρέπει να λογοδοτήσει όχι απλά γιατί προσπαθεί παράνομα να εποικίσει μία χώρα αλλά και γιατί στη προσπάθεια αυτή διακινδύνευσε ζωές άλλων ανθρώπων.

7. Η κύρια αποστολή του λιμενικού είναι να φυλάει τα σύνορα της Ελλάδας. Είτε αυτο έχει να κάνει με εισβολείς είτε με έποικους. Κανείς δε μπορεί να ξέρει τι κρύβεται μέσα σε μία βάρκα. Οι Ισλαμιστές έχουν παράδοση στην εκμετάλλευση των αδύναμων. Πάνω από όλα όμως, όποιος παραβιάζει τα σύνορα είναι εξ αρχής παράνομος και ως τέτοιος πρέπει να αντιμετωπίζεται. Ατυχήματα λοιπόν συμβαίνουν και ναι επιλέγω να πιστέψω και να υποστηρίξω αυτόν που με προστατεύει και όχι αυτόν που επιβουλεύεται τη πατρίδα μου και τη ζωή μου.

Χριστίνα Σιδέρη


Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/2014/01/blog-post_8908.html#ixzz2racz6Wu9

Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

ΜΙΑ ΚΑΛΟΣΤΗΜΜΕΝΗ ΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΚΟΡΟΊΔΑ...ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΡΟΚΑΝΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΑ ΛΕΦΤΟΥΔΑΚΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΠΤΩΧΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑΖΟΝΤΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ!!! ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΑΝΤΑΠΤΟΡΑ...


στη σελιδα αυτη στο φατσοβιβλιο

μας παραπεμπει στην 


ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΙ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΑ

Εξοικονομώ έως και 70%, από την κατανάλωση καύσιμου του αυτοκινήτου μου

Αυτή η νέα και πρωτοποριακή συσκευή είναι το κλειδί για την εξοικονόμηση καυσίμου και χρημάτων...

Το Fuel Shark Saver κέρδισε την προσοχή μου από το πρώτο λεπτό, που είδα τη διαφήμιση. Μέσα σε αυτές τις οικονομικές συνθήκες, ένα προϊόν σαν αυτό μπορεί να αλλάξει τη ζωή σου. Ειδικά, αν σκεφτεί κανείς τις τιμές των καυσίμων. Φαίνεται, ότι κάθε καλοκαίρι οι τιμές των καυσίμων αναμένεται να χτυπήσουν ρεκόρ. Ήδη, είναι σε παράλογα επίπεδα, σε σύγκριση με πριν από τρία χρόνια. Άρα, όταν παρουσιάζεται κάτι, που υπόσχεται καλύτερη κατανάλωση καυσίμων, απλά συνδέοντάς το στο αυτοκίνητό σου, σίγουρα θα γυρίσουν πολλά κεφάλια. Αλλά είναι το Fuel Shark Saver  όπως ήταν κάποτε, ή είναι κάτι που μπορείς να προσπεράσεις και να μη κοιτάξεις πίσω ξανά; Ήμουν αποφασισμένος να μάθω την αλήθεια για το Fuel Shark Saver. Το όνομά μου είναι Χρήστος Πήρσος και είμαι μεγάλος λάτρης των αυτοκινήτων. Όλη μου η ζωή περιστρέφεται γύρω από τα αυτοκίνητα. Ειδικά γύρω από το αυτοκίνητο και υπερηφάνεια μου, ένα Opel Astra 2.0 OPC. Αυτό είναι το χόμπι μου και κάθε επιπλέον λεπτό το περνάω μαζί του.
Το Fuel Shark Saver είναι οικονομικό και σε πολύ ανταγωνιστική τιμή! Εξοικονομώντας έως και 70% από την κατανάλωση του καυσίμου, θα μπορείτε να αποσβέσετε τα χρήματα που επενδύσατε στο Fuel Shark Saver, μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και μετά όλα τα χρήματα θα είναι καθαρές αποταμιεύσεις. Οι τιμές των καυσίμων με έχουν τρελάνει! Είναι ανόητο να μη μπορώ να ασχοληθώ με το μοναδικό και αληθινό μου χόμπι, γιατί δεν ξέρω αν θα μπορώ να γεμίσω το ντεπόζιτο. Δεν σκεφτόμουν μόνο να οδηγώ λιγότερο, αλλά και να πουλήσω το αυτοκίνητό μου. Αλλά αυτό δεν υπήρχε καμία περίπτωση να γίνει! Το αυτοκίνητό μου είναι το χόμπι μου και η διασκέδασή μου και θα μπορούσα να κάνω τα πάντα για αυτό…

Αν κάτι είναι αληθινό, θα ήθελα να το ξέρω. Γιατί έχω βαρεθεί να δίνω λεφτά σε αυτούς που κρατάνε τα μονοπώλια και είναι ήδη παρανοϊκά πλούσιοι. Γιατί έχω βαρεθεί να εξαρτώμαι από ανθρώπους που θέλουν να κάνουν την τύχη τους, σε βάρος των κανονικών ανθρώπων. Γιατί έχω κουραστεί να αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να οδηγήσω ή να περπατήσω, γιατί το να γεμίσεις το ντεπόζιτο είναι υπερβολικά ακριβό. Δεν θα διστάσω. Θα βρω έναν τρόπο. Το αυτοκίνητό μου είναι τα πάντα για μένα. Κάθε ευρώ που κατορθώνω να γλιτώσω, πάει για το αμάξι μου. Το φροντίζω σαν να είναι άνθρωπος και πραγματικά θέλω το καλύτερο για αυτό.

Υπάρχουν πολλά προϊόντα στην αγορά, αλλά ένα από αυτά, το Fuel Shark Saver, κέρδισε την προσοχή μου και αποφάσισα να το δοκιμάσω. Ο τρόπος που λειτουργεί δεν είναι θαυματουργός αλλά είναι πρωτοποριακή τεχνολογία, η οποία έχει ελεγχθεί για χρόνια τώρα και έχει βρει το δρόμο της για τη μαζική παραγωγή. Για παράδειγμα, από το 2012, το σύστημα IEloop χρησιμοποιείται για την παραγωγή των αυτοκινήτων Mazda. Αυτό το σύστημα παρέχει ηλεκτρική ισορροπία για το αυτοκίνητο, όταν η περίοδος του φρεναρίσματος ή της μείωσης ταχύτητας, είναι μικρή. Αυτός ο τρόπος χρησιμοποιεί τον ηλεκτρισμό που είναι αποθηκευμένος, με αποτέλεσμα η κατανάλωση καυσίμου να είναι πολύ λιγότερη. Τα παλαιότερα αυτοκίνητα δεν διαθέτουν τέτοιου είδους σύστημα και το Fuel Shark Saver είναι η συσκευή που προσφέρει ίση μεταφορά του σπινθήρα από τη μηχανή σας. Αποφάσισα να δοκιμάσω, αν θα δούλευε για το αυτοκίνητό μου…

Αξιολόγηση - Η Προσωπική Μου Δοκιμή

Ήταν η στιγμή για την προσωπική μου δοκιμή, για να δω αν το Fuel Shark Saver λειτουργεί πραγματικά. Έκανα παραγγελία στο Διαδίκτυο και το προϊόν έφτασε στα χέρια μου, μετά από μόλις τρεις ημέρες. Η τιμή ήταν πραγματικά οικονομική για όλους, ενώ εξοικονομώντας έως και 70% από την κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου, θα αποσβέσετε τα χρήματα που επενδύσατε πολύ γρήγορα, ενώ μετά την απόσβεση θα σας μένει καθαρό κέρδος. Συνοδεύεται από εγγύηση, άρα αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα, η συσκευή σας θα αντικατασταθεί με μια ολοκαίνουρια. Θαυμάζω αυτή την γρηγοράδα, γιατί δεν έχω χρόνο για χάσιμο. Επίσης, το αγόρασα με 40% έκπτωση και με δωρεάν αποστολή. Αυτός ο κατασκευαστής ξέρει πώς να κερδίζει πελάτες.

Το Fuel Shark Saver μοιάζει με ένα USB και το συνέδεσα στον μετασχηματιστή του αναπτήρα. Είναι εύκολο και δεν χρειάζεται εγκατάσταση. Συνεπώς, κάθε άνθρωπος μπορεί να το συνδέσει, χωρίς να πρέπει να είναι τεχνική ιδιοφυΐα για να το κάνει να δουλέψει. Αυτό το κάνει το ιδανικό προϊόν, για όσους θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα, να βελτιώσουν την απόδοση του αυτοκινήτου τους και δεν θέλουν να λερώσουν τα χέρια τους. Επίσης, με αυτό τον τρόπο, δεν είστε υποχρεωμένος στον κατασκευαστή, εξαιτίας των τεχνικών και των επιπλέον χρεώσεων.

Παρατηρούσα το αυτοκίνητό μου, για μια εβδομάδα με το Fuel Shark Saver. Γνωρίζω τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου μου πολύ καλά και αναζητούσα βελτίωση σε οτιδήποτε. Συνέδεσα το Fuel Shark και ξεκίνησα για τη δουλειά. Έκανα αποσύνδεση κάθε βράδυ, μόλις σταματούσα να οδηγώ, αλλά κατά τη διάρκεια της ημέρας, το άφηνα συνδεδεμένο.

Το αυτοκίνητό μου πήγαινε καλύτερα από ποτέ. Ήταν σταθερό, δούλευε πιο ήσυχα από το συνηθισμένο και το σημαντικότερο όλων – έκαιγε πολύ λιγότερο καύσιμο. Έχω καταφέρει να οδηγώ για δύο εβδομάδες με την ίδια ποσότητα καυσίμου, που συνήθως χρειαζόμουν για μία εβδομάδα. Αν χρειάζεται να μιλήσω με αριθμούς, η κατανάλωση καύσιμου ήταν 9,5 λίτρα μέσα στην πόλη και 6,8 λίτρα εκτός πόλης. Τώρα, έχει πέσει στα 3,2 λίτρα μέσα στην πόλη και 2,4 εκτός πόλης. Για να είμαι ειλικρινής, δεν πίστευα ότι είναι πιθανό, αλλά τα αποτελέσματα είναι γεγονός.

Στις εικόνες παρακάτω, μπορείτε να δείτε τη διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου μου, πριν να συνδέσω το Fuel Shark Saver και μετά από αυτό:
Τα αυτοκίνητα είναι ένα μυστήριο για τους περισσότερους ανθρώπους, ενώ οι επισκευές του αυτοκινήτου προκαλούν πανικό, γιατί δε θέλουμε να πέφτουμε θύματα των μηχανικών. Για το λόγο αυτό, όταν παρουσιάζεται ένα προϊόν σαν αυτό, οι περισσότεροι άνθρωποι θα ενδιαφέρονταν για αυτό, γιατί τους επιτρέπει να βοηθήσουν το αυτοκίνητό τους, χωρίς ουσιαστικά να ανοίξουν το καπό.

Σε αυτή την τεχνολογία, είναι επίσης εύλογο, ότι θα μπορούσατε να συνδέσετε κάτι στο ταμπλό, που θα κάνει το αυτοκίνητό σας να λειτουργεί καλύτερα.

Για αυτούς που καταλαβαίνουν λιγότερα, για το τι γίνεται κάτω από το καπό, θα εξηγήσω σύντομα, σταθεροποιώντας την τάση στο αυτοκίνητό σας, το ηλεκτρικό του σύστημα θα μπορεί να δουλεύει αποτελεσματικότερα, ενώ με αυτό τον τρόπο σας εξοικονομεί καύσιμα. Επίσης, το προϊόν είναι και οικολογικό, καθώς βοηθά στην προστασία του περιβάλλοντος, μειώνοντας τις εκπομπές αερίων και βοηθώντας στη μείωση του καυσίμου.Θα αποκτήσετε επίσης καλύτερη ιπποδύναμη και η μπαταρία σας θα διαρκεί περισσότερο. Αρχίζει να λειτουργεί, αμέσως μόλις το χρησιμοποιήσετε και δεν χρειάζεστε έναν μηχανικό για να το εγκαταστήσει. Ο μέσος χρήστης μπορεί να ελέγξει αν πραγματικά κάνει αυτό που λέει ή όχι. Το έκανα και αποδείχτηκε 100% αλήθεια!

Τι Λένε Οι Άνθρωποι

Κατά γενική ομολογία, το Fuel Shark Saver είναι μια εκπληκτική επένδυση. Αυτοί που το έχουν δοκιμάσει, δήλωσαν ότι πραγματικά μείωσε την κατανάλωση καυσίμου τους και έκανε το ηλεκτρικό σύστημα πιο ισορροπημένο. Ορίστε, μερικοί ισχυρισμοί που βρήκα στο Διαδίκτυο…

Θωμάς - Dacia Logan πετρέλαιο

«Λοιπόν, το αγόρασα και η εγκατάστασή του ήταν παιχνιδάκι. Τώρα, το «κορίτσι» μου λειτουργεί καλύτερα και ομαλότερα και το καλύτερο είναι ότι καταναλώνει λιγότερο από ένα λίτρο… Φοβερό, έτσι δεν είναι; Θα μπορούσα να προτείνω το Fuel Shark Saver σε όλους. Έκανε μια εξαιρετική δουλειά για μένα και για το Dacia Logan μου…»

Στέφανος - Kia Rio 1.5 CRDI πετρέλαιο 110CP 2007

«Άρχισα να νιώθω το αποτέλεσμα αμέσως, το αμάξι μου λειτουργούσε καλύτερα και η κατανάλωση καυσίμου έπεσε κατακόρυφα! Δεν είναι υπέροχο;!»

Μιχάλης - Mercedes Sprinter

«Αγόρασα το Fuel Shark Saver για το Mercedes Sprinter που έχω κι αρχικά η κατανάλωση έπεσε από 11,2 στα 8,1. Η δουλειά μου αφορά φόρτωση και μεταφορά εμπορευμάτων και διανύω καθημερινά 150-200 χιλιόμετρα. Κατάφερα να αποσβέσω την επένδυσή μου πολύ γρήγορα και εδώ και 3 εβδομάδες, όλα είναι καθαρό κέρδος για μένα!»

Φραγκίσκος - Chevrolet Aveo 1.4 βενζίνη με εγκατάσταση LPG

«Αγόρασα το Fuel Shark Saver και τώρα μπορώ να οδηγήσω περίπου 250-300 χιλιόμετρα με 28 λίτρα. Η κατανάλωση καυσίμου ήταν 9λ/100χμ, αλλά τώρα μετά τη σύνδεση του Fuel Shark Saver έπεσε στα 6,7λ/100χμ. Εκτός αυτού, το αυτοκίνητό μου λειτουργεί ομαλότερα και η μηχανή λειτουργεί καλύτερα. Αυτά είναι γεγονότα και μιλάνε καλύτερα από οτιδήποτε άλλο.»

Ανδρέας - Dacia Duster 1.6 16V 2011

«Μπορώ να σας πω με σιγουριά, ότι υπάρχει σημαντική διαφορά: 130 χιλιόμετρα στην εθνική, μετά από την εγκατάσταση, η κατανάλωση ήταν 7,21λ/100χμ. Πριν από την εγκατάσταση, ήταν 10,51λ/100χμ. Αξίζει τα λεφτά του, πιστέψτε με!»
Ναι, βρήκα τον τρόπο να νικήσω τα μονοπώλια των καυσίμων.
Συγχαρητήρια στον κατασκευαστή του Fuel Shark Saver! Έκανες το καλύτερο!

Υ.Γ. Γέμισα το ντεπόζιτό μου την Παρασκευή το πρωί, μετά το ταξίδι μου. Αυτό είναι πραγματικά απίστευτο!

Χρήστος Πήρσος

Σχόλια:

ΜιχάληςΠαρασκευή, Ιανουαρίου 24, 2014Επίσης, αγόρασα το Fuel Shark Saver, γιατί ήμουν απελπισμένος για λιγότερη κατανάλωση. Το φορτηγό μου καίει 14 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, αλλά χρησιμοποιώντας το Fuel Shark Saver, για περίπου ένα μήνα, τώρα καίει 9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Μπορεί να μη φαίνεται πάρα πολύ, αλλά σίγουρα έχει διαφορά σε ένα γεμάτο ντεπόζιτο.
ΚώσταςΠαρασκευή, Ιανουαρίου 24, 2014Όποιος έγραψε αυτή την αξιολόγηση, καταλαβαίνει πολλά από την κατασκευή του αυτοκινήτου: Η αρχή της εφαρμογής της χωρητικότητας, απέναντι σε μια μπαταρία αυτοκινήτου, για την απομάκρυνση των παρεμβολών, είναι γνωστή, ενώ η χρήση του αναπτήρα είναι ένας συμβατικός τρόπος, για να το κάνει ένας μη εξειδικευμένος άνθρωπος. Υπάρχουν πολλές αξιόπιστες εταιρείες που φτιάχνουν προϊόντα αυτού του είδους και σίγουρα οι κατασκευαστές του Fuel Shark Saver είναι αναμφίβολα μια από αυτές.
Αγόρασα το Fuel Shark Saver και το δοκίμασα, και διαπίστωσα ότι δουλεύει και για μένα.
Χρήστος Σ.Παρασκευή, Ιανουαρίου 24, 2014Αυτή η τεχνολογία έχει χρησιμοποιηθεί σε όλο τον κόσμο με επιτυχία, για πολλά χρόνια. Έχει δοκιμαστεί από το Πανεπιστήμιο της Ιαπωνίας και της Κίνας, από μια ομάδα μηχανικών. Και τα δύο τεστ έδειξαν μια μείωση των λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, για λίγο παραπάνω από 60%. Επιπλέον, δοκιμάστηκε δύο φορές από την εκπομπή του ABC News, «Δοκίμασέ το την Τρίτη», με εξαιρετικά αποτελέσματα. Τη δεύτερη φορά, που το ABC News το δοκίμασε, πήραν το Fuel Shark Saver σε μια υψηλού επιπέδου αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και έβαλαν το τμήμα σέρβις να το δοκιμάσει. Τα αποτελέσματα ήταν θετικά και η αντιπροσωπεία παράγγειλε το Fuel Shark Saver, για το τμήμα των ανταλλακτικών της. Μετά από μερικούς μήνες, ο διευθυντής του τμήματος ανταλλακτικών δήλωσε ότι δεν είχαν κανένα παράπονο από τους πελάτες τους. Πώς το ξέρω αυτό; Γιατί το τσέκαρα. Δεν αγοράζω τίποτα πριν να τσεκάρω ότι είναι αλήθεια.
Μιχάλης ΛαούτηςΠέμπτη, Ιανουαρίου 23, 2014Έχω δοκιμάσει το Fuel Shark Saver. Τέσσερις μήνες και μερικά γεμίσματα αργότερα, μπορώ να σας πω ότι κάνει τη διαφορά. Οδηγώ μία BMW και η κατανάλωσή της είναι 9,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα… με το Fuel Shark Saver έπεσε στα 6,4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα… Το αμάξι μου είναι το καλύτερο τεστ για μένα…
Ευγενία Φ.Πέμπτη, Ιανουαρίου 23, 2014Ενδιαφέρον! Αναρωτιέμαι πόσοι χρήστες κρατούν αρχείο με τη χρήση των καυσίμων τους και αν οι περισσότεροι βρίσκουν κέρδος, όπως εσύ. Όταν αρχικά διάβασα αυτή την αξιολόγηση, μου φάνηκε λογικό ότι ένα τέτοιο προϊόν δε θα δούλευε. Τώρα, διαβάζοντας όλα τα θετικά σχόλια, αρχίζω να αναρωτιέμαι… Αφού είναι αρκετά φθηνό, δεν θα κόστιζε πολύ να κάνω μια προσπάθεια. Είμαι από τη Θεσσαλονίκη και οδηγώ πολύ μέχρι τη δουλειά. Θα μπορούσα να πω, ότι ξοδεύω περίπου €250 το μήνα, μόνο για καύσιμα. Νομίζω, ότι πρέπει να το ψάξω λίγο περισσότερο κι αν βρω πολλές αξιολογήσεις σαν τη δική σου, θα το δοκιμάσω.
Αλίκη ΘωμαίουΤετάρτη, Ιανουαρίου 22, 2014είναι πραγματικά φοβερό… αλλά φοβάμαι αν είναι κακό για τις μηχανές και την οικονομία του καυσίμου.. μπορεί κανείς να μου πει πληροφορίες ή λεπτομέρειες σχετικά με το Fuel Shark Saver… πώς το χρησιμοποιείς και άλλα τέτοια.
Βαλέρια Β.Τετάρτη, Ιανουαρίου 22, 2014Δεν είμαι σίγουρη τι να σκεφτώ… βλέπω και καλές και κακές κριτικές. Μου κινήθηκε η περιέργεια όταν έκανα κλικ στον σύνδεσμο… αναρωτώμενη, αν θα μπορούσε μια απλή συσκευή συνδεδεμένη στο αμάξι μου να με βοηθήσει να εξοικονομήσω καύσιμα.. Αλλά φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό. Με την πρώτη ματιά, φαίνεται ότι δε θα λειτουργεί, ωστόσο οι άνθρωποι που έχουν κρατήσει αρχείο των λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, με κάνουν να σκέφτομαι διαφορετικά. Έτσι κι αλλιώς, νομίζω ότι είναι κάτι που θα δοκιμάσω…
Κλέων Ρ.Τρίτη, Ιανουαρίου 21, 2014Αληθινή ιστορία και ξέρω για τι πράγμα μιλάω… η Mazda και η BMW μόλις ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν αυτό τον τύπο τεχνολογίας. Ένα ισορροπημένο και πλήρως κινούμενο ηλεκτρικό σύστημα έχει μεγάλη διαφορά. Ρίξτε μια ματιά στο σύστημα IEloop της Mazda.
Νίνα B.Τρίτη, Ιανουαρίου 21, 2014Αλίκη Θωμαίου, έχω αγοράσει το Fuel Shark Saver και είναι πραγματικά απλό. Απλά το συνδέεις στον αναπτήρα και εξισορροπεί το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου σου. Αυτό σου γλιτώνει καύσιμα και πίστεψέ με, επηρεάζει μόνο την κατανάλωση του καυσίμου ;) Δεν είναι βλαβερό για οτιδήποτε άλλο, εκτός από τα μονοπώλια των καυσίμων.



ΠΗΓΗ>>http://www.ecofuelmanagement.com/gr/


--------------------------------



ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΜΑ 
ΤΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ>>>

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΛΕΕΙ Ο "ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΗΡΣΟΣ" ΕΧΕΙ ΕΝΑ OPEL OPC ΟΚ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΚΠΙΤ ΤΟΥ ΟΠΕΛ...ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΡΙΞΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΟΠΕΛ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΔΥΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΙΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΤΑ...
ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΥΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΟΠΕΛ ΑΛΛΆ ΑΛΛΗΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑΣ Ή ΑΛΛΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ Ή ΑΛΛΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ) ΜΑΛΛΟΝ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΕΔΩ...ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...ΓΙΑ OPC...

ΠΑΡΑΚΑΤΩ

ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΓΝΩΜΕΣ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ:

1η φωτο+γνωμη)Θωμάς - Dacia Logan πετρέλαιο
ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΕΣ ΕΥΤΥΧΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΜΕ ''ΒΝ'' ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΒΗΣΜΕΝΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΨΗΦΙΑ
3η φωτο+γνωμη)Μιχάλης - Mercedes Sprinter
ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο " Μιχαλης" ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΝΤ!!!
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

5η φωτο+γνωμη)Ανδρέας - Dacia Duster 1.6 16V 2011
η φωτογραφια του αυτοκινητου του δηθεν Ανδρεα ειναι απο το wikipedia!!!
http://el.wikipedia.org/wiki/Dacia_Duster

ΑΦΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΚΙ ΑΠΟΕΙΔΑΜΕ ΚΙ ΟΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ ΒΑΛΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ Ή ΛΑΘΟΣ ΤΟΤΕ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΠΤΟΡΑ...

ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑΜΑΤΑ ΑΛΛΆ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ
ΔΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΑ ΕΔΩ:

More fuel saver scams

Is anyone else debunking these systems?

Surely if these fuel-savers really are just scams, someone else must also be testing them and writing about it.
Well yes they are. Here are a few links for you to browse.

http://www.aardvark.co.nz/fuelsaverscams.shtml

-----------------

"Fuel saver" devices will not save you fuel

http://jalopnik.com/5802645/fuel-saver-devices-will-not-save-you-fuel

-----------------

τεστ παρομοιας συσκευης "οικονομιας"
http://www.youtube.com/watch?v=wzy3bBhDeuo

-----------------



Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΔΡΑΡΓΥΡΟ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ;


ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ... ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΥ ΣΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ...!!!



Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Παρασκευής στην Ξάνθη όταν εντοπίστηκε ιδιαίτερα σημαντική ποσότητα υδράργυρου σε κοινή θέα στο πεζοδρόμιο επί της οδού Μπροκούμη, ακριβώς μπροστά στην είσοδο του κτηρίου της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης.


Ένα όχημα της Πυροσβεστικής Ξάνθης με προσωπικό της Υπηρεσίας και άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ έσπευσαν στο σημείο, με την Πυροσβεστική να αποκλείει τον χώρο, τοποθετώντας προειδοποιητική κορδέλα και απαγορεύοντας τη διέλευση πολιτών ή οχημάτων. 



Παράλληλα τοποθετήθηκε θειάφι επάνω στην κηλίδα του υδραργύρου ώστε να αποτραπεί η εξάπλωσή του. Άξιο αναφοράς το γεγονός πως σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες το συγκεκριμένο χημικό στοιχείο βρισκόταν εκεί πολύ πριν γίνει αντιληπτό το μεσημέρι της Παρασκευής.



Μέχρι στιγμής παραμένει άγνωστο το πώς βρέθηκε ο υδράργυρος στην περιοχή, ωστόσο σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις υπήρξε κάποια διαρροή, ενδεχόμενα κατά τη μεταφορά μηχανήματος που περιέχει μέσα υδράργυρο, χωρίς αυτή να γίνει αρχικά αντιληπτή. 

πηγη


σχόλιο woodiiis : Υπάρχει πιθανότητα να κατείχε κάποιος υδράργυρο για να τον χρησιμοποιήσει σε τρομοκρατική ενέργεια 
σε κάποια βόμβα ίσως; Νομίζω ότι δεν πρέπει 
να περάσει αυτή η είδηση έτσι απλά.

ΤΟ ΑΒΑΠΤΙΣΤΟ ΜΑΜΟΘΡΕΦΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ, ΔΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ

Προκλητικό παραλήρημα Τζέφρυ: «Το 2011 διεκόπη βίαια και ανήθικα το όραμά μου»!
Προκλητικό παραλήρημα Τζέφρυ: «Το 2011 διεκόπη βίαια και ανήθικα το όραμά μου»!
Ο άεθνος, άθρησκος, άεργος πολιτικάντης, η προσωποποίηση της αναισθησίας και της ανευθυνότητας, ο «πρύτανης» του παγκόσμιου τουρισμού με τα χρήματα των «κορόιδων» του Ελληνικού Λαού, ο περιβόητος Τζέφρυ έσπασε την σιωπή του, επανερχόμενος από την ανυπαρξία και την χλιδάτη ζωή του για να προκαλέσει και πάλι με τα λεγόμενά του.
Το μαμόθρεφτο της Μάργκαρετ, η ζωντανή απεικόνιση της ευφυΐας του Άβερελ Ντάλτον και του Ρανταπλάν, η αποθέωση της κληρονομικότητας και της οικογενειοκρατίας στην πολιτική ζωή του τόπου «λυπάται» γιατί, όπως είπε, «το όραμά του διεκόπη βίαια και ανήθικα τον Νοέμβρη του 2011»! Το «όραμα» του συγκεκριμένου κατάπτυστου εθνομηδενιστή είναι, όπως ο ίδιος υποστηρίζει, «το όραμα μιας Ελλάδας που δεν κλείνεται στα όρια του εθνικισμού, των ανισοτήτων, του επαρχιωτισμού, αλλά της Ελλάδας που ανοίγεται στον κόσμο, που ενσωματώνει τις μειονότητες, τους αποκλεισμένους, πετυχαίνοντας έτσι τους στόχους της».
Το εμετικό και αντεθνικό παραλήρημα του Τζέφρυ δεν σταματάει, όμως, εκεί, καθώς σημειώνει«την αναγκαιότητα της συνεργασίας, η οποία θα συστήσει κοινές αξίες για μια πιο ανθρώπινη παγκοσμιοποίηση, προκειμένου να καταπολεμηθεί ο σωβινισμός, ο νεοεθνικισμός και ο εξτρεμισμός».
Ούτε τα προσχήματα δεν κρατάει ο κατά 25% ελληνικής καταγωγής Γιωργάκης, αλλά με μηδενική εθνική συνείδηση. Υπέρμαχος της παγκοσμιοποίησης και πολέμιος των Εθνικών κρατών ο σύγχρονος αυτός Ηρώστρατος έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του για να καταστρέψει τον Τόπο. Καλλιέργησε τον εθνομηδενισμό και την πολυπολιτισμικότητα, ενίσχυσε κάθε είδους ανθελληνική φωνή και φυσικά έβαλε την Χώρα μας στον εφιάλτη του ΔΝΤ, εκτελώντας πιστά τα σχέδια των διεθνών τοκογλύφων.
Τώρα, εντελώς ανερυθρίαστα, δηλώνει ότι δεν τον άφησαν να ολοκληρώσει το καταστροφικό του έργο… Βεβαίως, ο Τζέφρυ έχει το ελαφρυντικό, πέραν της μειωμένης πνευματικής διαύγειας και της στενής αντίληψης των γεγονότων, ότι αποτελεί αναπόσπαστο μέλος και μέρος του «συνταγματικού τόξου» και δεν είναι Χρυσαυγίτης. Γι αυτό, παρά τα αναρίθμητα εγκλήματά του σε βάρος της Πατρίδας και του Λαού, μένει στο απυρόβλητο συνεχίζοντας τα πολυτελή ταξιδάκια αναψυχής στο εξωτερικό με τις δαπάνες των Ελλήνων φορολογουμένων. Και γιατί να μην το κάνει; Όσο «στόκος» και αν είναι γνωρίζει πολύ καλά ότι η μόνη Πολιτική Δύναμη που θα είχε το σθένος να τον καθήσει στο σκαμνί για την ανυπολόγιστη ζημιά που έκανε στο Ελληνικό Έθνος, το οποίο ο ίδιος μισεί βαθύτατα όπως δείχνουν οι πράξεις του, διώκεται από τους λοιπούς συνοδοιπόρους του χαζοχαρούμενου στο «συνταγματικό τόξο»…
Γιώργος Μάστορας


ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ
Earth's Busy Neighborhood

CHEMTRAILS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Α.Ε.Κ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄
O Βασιλεύς προσκυνεί το Ελληνικό έδαφος!!! Ενώ οι μασόνοι του πατσοκ & της νδ το πουλάν!!!

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΧΡΥΣΟΥ

Ζ. Χαλέμης - Επιπτώσεις στην υγεία απο μεταλλευτική δραστηριότητα Χρυσ

Κυριάκος Διακογιάννης - Το πανέρι με τις Οχιές