Déjà vu, αποκωδικοποίηση του φαινομένου στα πλαίσια μιας εικονικής πραγματικότητας.
Απο Zervas Georgios Marios
Σκοπός αυτού του κειμένου είναι η κατανόηση και ερμηνεία του φαινομένου της προμνησίας,κοινώς-déjà vu.
Σύμφωνα με τον συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας Φιλιπ.Κ.Ντικ ο κόσμος είναι μια υπολογιστικά προγραμματισμένη πραγματικότητα και το μόνο στοιχείο που διαθέτουμε ώστε να συνειδητοποιήσουμε κάτι τέτοιο είναι όταν μια μεταβλητή αλλάζει προκαλώντας έτσι μια αναδιαμόρφωση στην πραγματικότητα μας.Την στιγμή που λαμβάνει χώρα τέτοιο γεγονός μας δίνεται η εντύπωση ότι αναβιώνουμε το παρόν-Déjà vu-.
Αυτή η εντύπωση αποδεικνύει ότι σε κάποιο προηγούμενο χρονικό σημείο μια μεταβλητή άλλαξε και αναπρογραμματίστηκε ,και εξαιτίας της διαδικασίας αυτής πρόεκυψε ένας εναλλακτικός κόσμος ο οποίος ξεφύτρωσε σας μια διαφορετική διακλάδωση από την πραγματικότητα που βιώναμε μέχρι το σημείο της μετατροπής. Δηλαδή παραστρατήσαμε από την αρχική μας κατεύθυνση οδηγούμενοι έτσι σε μια εναλλακτική, ακριβώς όπως ένα πλοίο εκτρέπεται από την αρχική του πορεία. Το ερώτημα εδώ πέρα όμως είναι: Γιατί η εκτροπή δεν είναι άμεση και αισθανόμαστε σαν να σταματάμε η να παγώνουμε-όπως ένας ελαττωματικός δίσκος-σε ένα χρονικό σημείο; Γιατί η μετάβαση σε αυτήν την διασταύρωση δεν γίνεται ακαριαία; Είναι μια δυσλειτουργία του Μάτριξ ή μια πιθανότητα που εκδηλώνεται σε μια ανυποψίαστη στιγμή και πιάνει τον προγραμματιστή στον ύπνο;
Για να απλοποιήσουμε λίγο τα πράγματα ας αναλογιστούμε ότι κινούμαστε κατά μήκος μιας ευθείας γραμμής. Το σημείο Α1 είναι η αρχή της διαδρομής μας και περνώντας από το Α2 μέχρι το Α9 καταλήγουμε στο Β1, το οποίο με τον ίδιο τρόπο θα μας οδηγήσει στο Γ1.Οι πράκτορες και προγραμματιστές του συστήματος λογισμικού όμως δεν έχουν σκοπό να μας επιτρέψουν να φτάσουμε στο Γ1,και για να το πετύχουν αυτό δημιουργούν μια διασταύρωση, μια εναλλακτική πορεία και διαγράφουν την παλαιότερη. Το πρόγραμμα δηλαδή ‘’παγώνει’’, κερδίζοντας έτσι χρόνο ώστε να επαναπροσδιορίσει την κατεύθυνση αλλά και για να αποφύγει δυσάρεστες επιπλοκές. Στην συνέχεια μας επαναφέρει σε ένα προγενέστερο στάδιο από όπου και θα συνεχίσουμε .Η καινούργια διασταύρωση δεν οδηγεί στο σημείο Γ1 αλλά στο Δ1 το οποίο είναι και το επιθυμητό για τους προγραμματιστές αποτέλεσμα. Από το Β1 λοιπόν θα μεταβούμε στην αφετηρία μιας άλλης
εναλλακτικής γραμμής της οποίας το σημείο εκκίνησης δεν θα είναι το Β2 αλλά το Β1 αφού το παλαιότερο Β2 έπαψε να υπάρχει και για να εκδηλωθεί το καινούργιο Β2(αποτέλεσμα) πρέπει πρώτα να βιωθεί το ανανεωμένο Β1 (αίτιο).Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με μια αλυσιδωτή σειρά, διαδοχικών γεγονότων της οποίας το κάθε ένα πυροδοτείται ως αποτέλεσμα του προηγούμενου αλλά αποτελεί ταυτόχρονα και αίτιο για εκείνο που ακολουθεί (Αιτιότητα).Μέσα σε αυτήν την αλληλουχία αιτίου-αποτελέσματος διασφαλίζεται η προβλεψιμότητα αφήνοντας λίγα περιθώρια στην ελεύθερη βούληση, η οποία εξαιτίας της έλλειψης πληθώρας επιλογών οδηγείται στο προκαθορισμένο αποτέλεσμα.(Πεπρωμένο, Μοίρα). Άρα περνάμε(χρονικά) από το Β1 δυο φορές, γεγονός το
οποίο ερμηνεύεται από το άτομο σαν αναβίωση παλαιότερων εμπειριών-Déjà vu-.
Μια άλλη εξίσου κατατοπιστική αναλογία είναι εκείνη του μαθηματικού προβλήματος. Τα δεδομένα ορίζονται από την αρχή και αν χρησιμοποιηθούν σωστά θα ‘’φανερώσουν’’ το ζητούμενο. Ο δημιουργός του προβλήματος όμως γνωρίζοντας εκ των προτέρων την λύση αποφασίζει ότι δεν είναι αρεστή, ούτε ευνοϊκή .Το μόνο που έχει να κάνει για να επηρεάσει την τελική έκβαση είναι να μεταβάλλει ένα δεδομένο και να το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο. Εξασφαλίζει έτσι την επιθυμητή κατάληξη.
Στην πρώτη ταινία της τριλογίας Μάτριξ το φαινόμενο της Προμνησίας παρουσιάζεται ως δυσλειτουργία του προγράμματος εξαιτίας της τροποποίησης ορισμένων μεταβλητών.
Trinity: A déjà vu is usually a glitch in the Matrix. It happens when they change something.
Δείτε το video ΕΔΩ http://www.youtube.com/watch?v=z_KmNZNT5xw&fb_source=message
Αφύπνιση Συνείδησης
ΠΗΓΗ: http://afipnisoy.blogspot.com/2011/12/deja-vu.html#ixzz1wHuTYGjm
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου