Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013
Ο ΚΑΡΒΕΛΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ...ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ...
σχόλιο woodiiis :
καρασατανιστής του κερατά και ο καρβελάκος ...''στο όνομα του σατανά δεν χύθηκε αίμα''
είπε...ξεσάλωσαν όλοι...και βγαίνουν και γλύφουν αυτόν που κυβερνάει σήμερα τον κόσμο...πολιτικοί θα πάνε με το σατανά, πολιτικοί σφουγγοκωλάριοι των σιωνιστών, τραγουδιστές σατανιστές και μασόνοι, ηθοποιοί άθεοι, ... τί άλλο έχουμε να δούμε Θεέ μου? τί ?
ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ?
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! ΜΕ ΑΡΧΙΜΑΣΟΝΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ
Συντάχθηκε απο τον/την Thrakiotis Στις .
Ποιος είναι αυτός που χαιρετά όλο χαρά ο Καρατζαφέρης; Πρόκειται για τον Απόστολο Τσιπίδη, γνωστό και μη εξαιρεταίο αρχιμασόνο
με τον οποίο έχουμε ασχοληθεί δύο φορές: Μία όταν η στοά του παρήλασε (!!!) την 25η Μαρτίου στο Νέο Ηράκλειο και μία ακόμα όταν ο ίδιος έβαζε αγγελίες στις οποίες ζητούσε εργαζομένους με απαραίτητο…προσόν την μασονική ιδιότητα!!!
Μ’ αυτόν τον εχθρό της Ελλάδας και της Ορθοδοξίας συναντήθηκε ο «υπερπατριώτης» «υπερορθόδοξος» Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ!!! Επίσης, παρουσιάζεται σε μία ακόμα φωτογραφία ο ίδιος να χαιρετά έναν άλλο Μασόνο της ίδιας Στοάς (δείτε παρακάτω)!!! Μήπως είστε Μασώνος κι εσείς ο ίδιος, Γιώργο Καρατζαφέρη; Κι αν ναι, γιατί έχετε το θράσος να καπηλεύεστε το όνομα της Ορθοδοξίας μας; Δεν γνωρίζετε ότι αυτή είναι ασυμβίβαστη με την Μασονία;;; ΑΙΣΧΟΣ – ΑΙΣΧΟΣ – ΑΙΣΧΟΣ !!! Δια δώστε παντού αυτές τις φωτογραφίες για να μάθουν όλοι οι πιστοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί ποιος καπηλεύεται την Πίστη μας!!!
Αναλυτικά η ανακοίνωση του τέκτονα Τσαπίδη, από την ιστοσελίδα του: ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΩΝ ΣΤΙΣ 17/4/2013 ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΝΑΡΚΙΣΣΟΣ.. ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΛΑΙΚΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΤΟ ΜΕΙΚΤΟ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟ, ΤΣΙΠΙΔΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟ.Ο ΣΕΡΒΟΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΤΕΚΤΟΝΑΣ (Σ.Σ Έχεις τεράστιο θράσος Τσιπίδη για να αυτοαποκαλείσαι Ορθόδοξος Χριστιανός και Μασώνος μαζί!!!)
ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΤΑΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΙΕΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΤΕΚΤΟΝΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΚΟΝ. ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΤΩΝ ΤΕΚΤΟΝΩΝ , ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟ….
Ο Μασόνος που χαιρετά περιχαρής ο Καρατζαφέρης είναι αυτός δίπλα στον Τσιπίδη (τρίτος από δεξιά)!!!
Αναδημοσιευση απο
σχόλιο woodiiis: άποψη μου είναι ότι ο Καρατζαφέρης
προκειμένου να επανέλθει στη Βουλή ψάχνει την κάθε άκρη που θα τον ξαναβάλει μέσα...το πολιτικό ψώνιο δεν θεραπεύεται...
Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013
ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΚΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΑΡΕΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΚΛΕΒΕΙ ΡΟΥΧΑ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ
22-09-2013: Συνελήφθη 18χρονος ημεδαπός για κλοπή σε κατάστημα στις Σέρρες
ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Θεσσαλονίκη, 22 Σεπτεμβρίου 2013
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνελήφθη 18χρονος ημεδαπός για κλοπή σε κατάστημα στις Σέρρες
Ο συλληφθείς είχε διαφύγει την 09.09.2013 από το Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρένων Στοιχειώδους Εκπαίδευσης Βόλου, όπου κρατούνταν
Συνελήφθη χθες (21.09.2013) το πρωί, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Σερρών, ένας ημεδαπός ηλικίας 18ετών , για κλοπή σε κατάστημα.
Ειδικότερα, στις Σέρρες πρώτες πρωινές ώρες της (21.09.2013), ο προαναφερόμενος αφαίρεσε από κατάστημα πώλησης αθλητικών ειδών ενός 62χρονου ημεδαπού, είδη ρουχισμού.
Κατόπιν αστυνομικών αναζητήσεων και αξιοποίησης πληροφοριών εντοπίστηκε ο 18χρονος και συνελήφθη, ενώ στην κατοχή του βρέθηκαν τα αφαιρεθέντα είδη τα οποία αφού κατασχέθηκαν αποδόθηκαν στον νόμιμο κάτοχό τους.
Από την αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι ο ανωτέρω διέφυγε την 09.09.2013 από το Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρένων Στοιχειώδους Εκπαίδευσης Βόλου, όπου κρατούνταν κατόπιν διάταξης της Κας Ανακρίτριας Σερρών .
Προανάκριση διενεργήθηκε από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Σερρών.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Σερρών.
ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΜΑΝΔΡΑΪΚΟΣ vs Α.Ε.Κ ΑΠΟ GAZETTA.GR
ΜΑΝΔΡΑΪΚΟΣ vs Α.Ε.Κ ΣΕ STREAMING LIVE
(ωρα εναρξης 16:30)
ΑΠΟ GAZETTA.GR
(με live απο τις 16:00)
Λουκέτο σ΄όλες τις αμυντικές βιομηχανίες προτείνει η Μιράντα Ξαφά, μέλος της εταιρίας του Αντρίκου!
Με άρθρο της στην Καθημερινή η οικονομολόγος πρώην στέλεχος του ΔΝΤ Μιράντα Ξαφά προτείνει άμεσο λουκέτο σ΄ όλες τις αμυντικές βιομηχανίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
“Η τρόικα επέστρεψε στην Αθήνα και όλα προοιωνίζονται μια δύσκολη διαπραγμάτευση που καλύπτει μια σειρά από «ευαίσθητα» θέματα, μεταξύ των οποίων και την τύχη των αμυντικών βιομηχανιών Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ) και Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ). Ηδη η τρόικα απέρριψε την πρόταση της κυβέρνησης για εκκαθάριση των εταιρειών αυτών εν λειτουργία, που θα πάρει χρόνια, και ζητάει καθαρή λύση, δηλ. ακόμη και λουκέτο. Απ’ ό,τι διαφαίνεται, η κυβέρνηση θα επιδιώξει να διατηρήσει στη ζωή αυτές τις επιχειρήσεις-ζόμπι με νέα συρρικνωμένη δομή, με το επιχείρημα ότι συνεισφέρουν στην εθνική άμυνα. Με το ίδιο επιχείρημα, δηλαδή, που διατηρεί στη ζωή τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ), παρά τα δισεκατομμύρια που κόστισαν και κοστίζουν στους Ελληνες φορολογούμενους.
Η αμυντική βιομηχανία είναι χρήσιμη στην οικονομία μόνο όταν λειτουργεί ανταγωνιστικά, όταν παράγει καλής ποιότητας οπλικά συστήματα, στρατιωτικά οχήματα, ανταλλακτικά κ.λπ. σε ανταγωνιστικές τιμές. Για να το πετύχει αυτό, θα πρέπει να αναζητήσει μερίδιο της διεθνούς αγοράς, διότι δεν μπορεί να επιζήσει με τις ανάγκες των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και μόνο. Οι αριθμοί το επιβεβαιώνουν: Ο τζίρος της ΕΛΒΟ μειώθηκε από τα 84 εκατ. ευρώ το 2007, τη «χρυσή εποχή» της σπάταλης κρατικής διαχείρισης, στα 22 εκατ. το 2011 και στα 7 εκατ. το 2013. Οσο οι αμυντικές βιομηχανίες ελέγχονται από το κράτος, δεν θα μπορέσουν ποτέ να γίνουν εξωστρεφείς. Τι κίνητρο έχει ένας κομματικά διορισμένος διευθύνων σύμβουλος, με «κουρεμένες» αποδοχές, να διεισδύσει στη διεθνή αγορά και να πετύχει εξαγωγές; Ως κρατικές επιχειρήσεις δεν θα γίνουν ποτέ ανταγωνιστικές και μόλις αποχωρήσει η τρόικα θα ξαναγίνουν φέουδο των πολιτικών για κομματικές προσλήψεις.
Ποιος είναι, λοιπόν, ο απολογισμός της λαμπρής κρατικής διαχείρισης;
Τα ΕΑΣ έχουν συσσωρευμένα χρέη προς το Δημόσιο ύψους 1,1 δισ. ευρώ από καταπτώσεις εγγυήσεων τραπεζικών δανείων. Επιπλέον, το Δημόσιο έχει αυξήσει το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας κατά 243 εκατ. τα τελευταία τρία χρόνια για να καλύψει τις ζημίες. Παρ’ όλα αυτά τα ΕΑΣ έχουν αρνητικά ίδια κεφάλαια και αδυνατούν να εκπληρώσουν υποχρεώσεις 140 εκατ. προς τους εργαζόμενους, προμηθευτές, εφορία και ΙΚΑ. Εφόσον κανείς ιδιώτης επενδυτής δεν θα επένδυε αυτά τα χρήματα σε μία ζημιογόνο εταιρεία, οι κρατικές ενισχύσεις που δόθηκαν είναι παράνομες. Η Ε.Ε. θα ζητήσει επομένως να επιστραφούν τα χρήματα, εκτός αν η εταιρεία πτωχεύσει με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους εργαζόμενους που θα απολυθούν χωρίς αποζημίωση. Με άλλα λόγια ή κλείνει η εταιρεία και απολύονται οι εργαζόμενοι ή έρχονται νέα χαράτσια για να πληρωθούν οι παράνομες κρατικές ενισχύσεις του παρελθόντος και να συνεχιστούν στο μέλλον. Η ΕΛΒΟ είναι μικρότερη εταιρεία και έχει αντίστοιχα μικρότερες ζημίες, έχει όμως απλήρωτες υποχρεώσεις 53 εκατ
. παρά τις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου από το Δημόσιο ύψους 89 εκατ. τα τελευταία τρία χρόνια. Ο φετινός προϋπολογισμός προβλέπει ότι οι ζημίες των ΕΑΣ θα μειωθούν από 59 εκατ. πέρυσι σε 45 εκατ. φέτος, ενώ οι ζημίες της ΕΛΒΟ θα μετατραπούν σε κέρδη 15 εκατ. Τα στοιχεία αυτά είναι εντελώς αναξιόπιστα, όπως φαίνεται από τον περσινό προϋπολογισμό, που προέβλεπε για το 2012 ζημίες 48 εκατ. έναντι πραγματοποιήσεων 59 εκατ. για τα ΕΑΣ και μικρά κέρδη έναντι ζημίας 17 εκατ. για την ΕΛΒΟ.
Τη στιγμή που έχουν χάσει τη δουλειά τους σχεδόν 1 εκατομμύριο εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα, η αγωνία των πολιτικών και συνδικαλιστών για τους 928 εργαζόμενους στα ΕΑΣ και τις θυγατρικές τους και τους 361 στην ΕΛΒΟ αποτελεί υποκρισία. Η αγωνία τους αφορά τις πελατειακές προσλήψεις των κομμάτων σε αυτές τις εταιρείες και όχι το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων. Η προσπάθεια διατήρησης αυτών των εταιρειών αποδεικνύει ότι στόχος της κυβέρνησης δεν είναι η εκ βάθρων αναδιάρθρωση της ελληνικής οικονομίας, ώστε να γίνει πιο εξωστρεφής, αλλά η εξασφάλιση δανεικών για να συνεχιστεί η κρατική σπατάλη χωρίς να πληγεί καίρια το κομματικό-συνδικαλιστικό κατεστημένο. Η προστασία θέσεων εργασίας είναι θετική για όσους είναι μέσα στο παιχνίδι, όχι όμως και για τους άνεργους που ψάχνουν για δουλειά. Οι εταιρείες αυτές δεν αξίζουν τίποτε και πρέπει να κλείσουν, αντί να επιβαρύνουν τους φορολογούμενους με νέα χαράτσια. Η ιδέα περί συγχώνευσης που κάποιοι προτείνουν απλώς θα ενοποιήσει τις ζημίες, όπως ακριβώς έγινε με τα ΕΑΣ, που προήλθαν από τη συγχώνευση της ΕΒΟ και της ΠΥΡΚΑΛ. Οι άναρθρες κραυγές του ΣΥΡΙΖΑ περί πλήγματος στην ασφάλεια και την εθνική κυριαρχία είναι τουλάχιστον αστείες. Οι Ενοπλες Δυνάμεις μπορούν να εξασφαλίσουν τις προμήθειες που χρειάζονται πολύ φθηνότερα από τη διεθνή αγορά.
Η Ελλάδα δεν θα μπορέσει ποτέ να σταθεί στον διεθνή ανταγωνισμό όσο διατηρεί στη ζωή ζημιογόνες εταιρείες, όσο εμποδίζει τον ανταγωνισμό για να προστατευτούν συμφέροντα και όσο συντηρεί ένα ρυθμιστικό και φορολογικό περιβάλλον εχθρικό προς τις επιχειρήσεις. Η ανάπτυξη δεν θα έρθει με πακτωλό χρημάτων για να διατηρηθούν στη ζωή επιχειρήσεις-ζόμπι, αλλά με τη δημιουργία περιβάλλοντος φιλικού προς την επιχειρηματικότητα και τον ανταγωνισμό
. Η συρρίκνωση του δημόσιου τομέα προς όφελος των δυνάμεων της αγοράς μπορεί να συμβάλει πολλαπλώς στην ανάπτυξη, απελευθερώνοντας πολύτιμα κεφάλαια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν αλλού με πολύ υψηλότερη απόδοση, συμβάλλοντας στη μείωση του χρέους και ενισχύοντας τον ανταγωνισμό. Ολα αυτά προσκρούουν σε ομάδες συμφερόντων που θέλουν να διατηρήσουν καταχρηστικά προνόμια και στην απροθυμία του πολιτικού συστήματος να τις αντιμετωπίσει”.
Ποιά είναι η Μιράντα Ξαφά
Η Μιράντα Ξαφά γεννήθηκε στην Αθήνα, όπου τελείωσε τις βασικές οικονομικές σπουδές στο Pierce College. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο University of Pennsylvania των ΗΠΑ, όπου ολοκλήρωσε την διδακτορική της διατριβή το 1979, μελετώντας τις εκπτώσεις στις εισαγωγές βιομηχανικών προϊόντων από τη συμφωνία σύνδεσης με την Ευρωπαϊκή Κοινότητα. Από το 1980 μέχρι τον Απρίλιο του 1991 εργάστηκε στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) στην Ουάσινγκτον, όπου ασχολήθηκε με τον σχεδιασμό και την παρακολούθηση σταθεροποιητικών προγραμμάτων, κυρίως στη Λατινική Αμερική. Από τον Μάιο του 1991 έως τον Οκτώβριο του 1993 εργάστηκε στην Αθήνα, με άδεια από το ΔΝΤ, ως οικονομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού, Κων/νου Μητσοτάκη.
Στη συνέχεια εργάστηκε στην επενδυτική τράπεζα Salomon Brothers στο Λονδίνο, αρχικά ως οικονομολόγος και από το 1997 ως global currency strategist για τις αναδυόμενες αγορές. Το 2004 διορίστηκε, με απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης, αναπληρώτρια εκτελεστική διευθύντρια στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ως εκπρόσωπος της Ελλάδας), θέση στην οποία παρέμεινε έως το 2009.
Εχει σπουδάσει και έχει εκπαιδευτεί λοιπόν σαν στέλεχος του ΔΝΤ για 15 χρόνια, και σαν στέλεχος διεθνών τραπεζών και εταιριών (βλέπε πχ τη Informed Judgement Partners εταιρία του Αντρίκου Παπανδρέου που κερδοσκόπησε εις βάρος της πατρίδας με τα γνωστά CDS. 26 δις εκτιμάται το κέρδος της υπεραξίας ), και ήρθε εδώ να εφαρμόσει ότι έχει "σπουδάσει" μέχρι σήμερα.
Επιμέλεια: www.logiosermis.net
Πληροφορίες απο Λουκέτο σ΄όλες τις αμυντικές βιομηχανίες, ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ! ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ CDS, Αποκαλύψεις του Π. Καμμένου, για Ανδρίκο, Ξαφά, Σόρος, ΓΑΠ!
logioshermes
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
“Η τρόικα επέστρεψε στην Αθήνα και όλα προοιωνίζονται μια δύσκολη διαπραγμάτευση που καλύπτει μια σειρά από «ευαίσθητα» θέματα, μεταξύ των οποίων και την τύχη των αμυντικών βιομηχανιών Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ) και Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ). Ηδη η τρόικα απέρριψε την πρόταση της κυβέρνησης για εκκαθάριση των εταιρειών αυτών εν λειτουργία, που θα πάρει χρόνια, και ζητάει καθαρή λύση, δηλ. ακόμη και λουκέτο. Απ’ ό,τι διαφαίνεται, η κυβέρνηση θα επιδιώξει να διατηρήσει στη ζωή αυτές τις επιχειρήσεις-ζόμπι με νέα συρρικνωμένη δομή, με το επιχείρημα ότι συνεισφέρουν στην εθνική άμυνα. Με το ίδιο επιχείρημα, δηλαδή, που διατηρεί στη ζωή τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ), παρά τα δισεκατομμύρια που κόστισαν και κοστίζουν στους Ελληνες φορολογούμενους.
Η αμυντική βιομηχανία είναι χρήσιμη στην οικονομία μόνο όταν λειτουργεί ανταγωνιστικά, όταν παράγει καλής ποιότητας οπλικά συστήματα, στρατιωτικά οχήματα, ανταλλακτικά κ.λπ. σε ανταγωνιστικές τιμές. Για να το πετύχει αυτό, θα πρέπει να αναζητήσει μερίδιο της διεθνούς αγοράς, διότι δεν μπορεί να επιζήσει με τις ανάγκες των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και μόνο. Οι αριθμοί το επιβεβαιώνουν: Ο τζίρος της ΕΛΒΟ μειώθηκε από τα 84 εκατ. ευρώ το 2007, τη «χρυσή εποχή» της σπάταλης κρατικής διαχείρισης, στα 22 εκατ. το 2011 και στα 7 εκατ. το 2013. Οσο οι αμυντικές βιομηχανίες ελέγχονται από το κράτος, δεν θα μπορέσουν ποτέ να γίνουν εξωστρεφείς. Τι κίνητρο έχει ένας κομματικά διορισμένος διευθύνων σύμβουλος, με «κουρεμένες» αποδοχές, να διεισδύσει στη διεθνή αγορά και να πετύχει εξαγωγές; Ως κρατικές επιχειρήσεις δεν θα γίνουν ποτέ ανταγωνιστικές και μόλις αποχωρήσει η τρόικα θα ξαναγίνουν φέουδο των πολιτικών για κομματικές προσλήψεις.
Ποιος είναι, λοιπόν, ο απολογισμός της λαμπρής κρατικής διαχείρισης;
Τα ΕΑΣ έχουν συσσωρευμένα χρέη προς το Δημόσιο ύψους 1,1 δισ. ευρώ από καταπτώσεις εγγυήσεων τραπεζικών δανείων. Επιπλέον, το Δημόσιο έχει αυξήσει το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας κατά 243 εκατ. τα τελευταία τρία χρόνια για να καλύψει τις ζημίες. Παρ’ όλα αυτά τα ΕΑΣ έχουν αρνητικά ίδια κεφάλαια και αδυνατούν να εκπληρώσουν υποχρεώσεις 140 εκατ. προς τους εργαζόμενους, προμηθευτές, εφορία και ΙΚΑ. Εφόσον κανείς ιδιώτης επενδυτής δεν θα επένδυε αυτά τα χρήματα σε μία ζημιογόνο εταιρεία, οι κρατικές ενισχύσεις που δόθηκαν είναι παράνομες. Η Ε.Ε. θα ζητήσει επομένως να επιστραφούν τα χρήματα, εκτός αν η εταιρεία πτωχεύσει με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους εργαζόμενους που θα απολυθούν χωρίς αποζημίωση. Με άλλα λόγια ή κλείνει η εταιρεία και απολύονται οι εργαζόμενοι ή έρχονται νέα χαράτσια για να πληρωθούν οι παράνομες κρατικές ενισχύσεις του παρελθόντος και να συνεχιστούν στο μέλλον. Η ΕΛΒΟ είναι μικρότερη εταιρεία και έχει αντίστοιχα μικρότερες ζημίες, έχει όμως απλήρωτες υποχρεώσεις 53 εκατ
Τη στιγμή που έχουν χάσει τη δουλειά τους σχεδόν 1 εκατομμύριο εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα, η αγωνία των πολιτικών και συνδικαλιστών για τους 928 εργαζόμενους στα ΕΑΣ και τις θυγατρικές τους και τους 361 στην ΕΛΒΟ αποτελεί υποκρισία. Η αγωνία τους αφορά τις πελατειακές προσλήψεις των κομμάτων σε αυτές τις εταιρείες και όχι το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων. Η προσπάθεια διατήρησης αυτών των εταιρειών αποδεικνύει ότι στόχος της κυβέρνησης δεν είναι η εκ βάθρων αναδιάρθρωση της ελληνικής οικονομίας, ώστε να γίνει πιο εξωστρεφής, αλλά η εξασφάλιση δανεικών για να συνεχιστεί η κρατική σπατάλη χωρίς να πληγεί καίρια το κομματικό-συνδικαλιστικό κατεστημένο. Η προστασία θέσεων εργασίας είναι θετική για όσους είναι μέσα στο παιχνίδι, όχι όμως και για τους άνεργους που ψάχνουν για δουλειά. Οι εταιρείες αυτές δεν αξίζουν τίποτε και πρέπει να κλείσουν, αντί να επιβαρύνουν τους φορολογούμενους με νέα χαράτσια. Η ιδέα περί συγχώνευσης που κάποιοι προτείνουν απλώς θα ενοποιήσει τις ζημίες, όπως ακριβώς έγινε με τα ΕΑΣ, που προήλθαν από τη συγχώνευση της ΕΒΟ και της ΠΥΡΚΑΛ. Οι άναρθρες κραυγές του ΣΥΡΙΖΑ περί πλήγματος στην ασφάλεια και την εθνική κυριαρχία είναι τουλάχιστον αστείες. Οι Ενοπλες Δυνάμεις μπορούν να εξασφαλίσουν τις προμήθειες που χρειάζονται πολύ φθηνότερα από τη διεθνή αγορά.
Η Ελλάδα δεν θα μπορέσει ποτέ να σταθεί στον διεθνή ανταγωνισμό όσο διατηρεί στη ζωή ζημιογόνες εταιρείες, όσο εμποδίζει τον ανταγωνισμό για να προστατευτούν συμφέροντα και όσο συντηρεί ένα ρυθμιστικό και φορολογικό περιβάλλον εχθρικό προς τις επιχειρήσεις. Η ανάπτυξη δεν θα έρθει με πακτωλό χρημάτων για να διατηρηθούν στη ζωή επιχειρήσεις-ζόμπι, αλλά με τη δημιουργία περιβάλλοντος φιλικού προς την επιχειρηματικότητα και τον ανταγωνισμό
Ποιά είναι η Μιράντα Ξαφά
Η Μιράντα Ξαφά γεννήθηκε στην Αθήνα, όπου τελείωσε τις βασικές οικονομικές σπουδές στο Pierce College. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο University of Pennsylvania των ΗΠΑ, όπου ολοκλήρωσε την διδακτορική της διατριβή το 1979, μελετώντας τις εκπτώσεις στις εισαγωγές βιομηχανικών προϊόντων από τη συμφωνία σύνδεσης με την Ευρωπαϊκή Κοινότητα. Από το 1980 μέχρι τον Απρίλιο του 1991 εργάστηκε στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) στην Ουάσινγκτον, όπου ασχολήθηκε με τον σχεδιασμό και την παρακολούθηση σταθεροποιητικών προγραμμάτων, κυρίως στη Λατινική Αμερική. Από τον Μάιο του 1991 έως τον Οκτώβριο του 1993 εργάστηκε στην Αθήνα, με άδεια από το ΔΝΤ, ως οικονομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού, Κων/νου Μητσοτάκη.
Στη συνέχεια εργάστηκε στην επενδυτική τράπεζα Salomon Brothers στο Λονδίνο, αρχικά ως οικονομολόγος και από το 1997 ως global currency strategist για τις αναδυόμενες αγορές. Το 2004 διορίστηκε, με απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης, αναπληρώτρια εκτελεστική διευθύντρια στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ως εκπρόσωπος της Ελλάδας), θέση στην οποία παρέμεινε έως το 2009.
Εχει σπουδάσει και έχει εκπαιδευτεί λοιπόν σαν στέλεχος του ΔΝΤ για 15 χρόνια, και σαν στέλεχος διεθνών τραπεζών και εταιριών (βλέπε πχ τη Informed Judgement Partners εταιρία του Αντρίκου Παπανδρέου που κερδοσκόπησε εις βάρος της πατρίδας με τα γνωστά CDS. 26 δις εκτιμάται το κέρδος της υπεραξίας ), και ήρθε εδώ να εφαρμόσει ότι έχει "σπουδάσει" μέχρι σήμερα.
Επιμέλεια: www.logiosermis.net
Πληροφορίες απο Λουκέτο σ΄όλες τις αμυντικές βιομηχανίες, ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ! ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ CDS, Αποκαλύψεις του Π. Καμμένου, για Ανδρίκο, Ξαφά, Σόρος, ΓΑΠ!
logioshermes
VIDEO
Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013
ΣΥΛΛΗΨΗ 43ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΤΟΧΗ ΣΤΙΛΕΤΟΥ 30,5cm ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ
21-09-2013: Σύλληψη 43χρονου ημεδαπού για παράνομη οπλοκατοχή στις Σέρρες
ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Θεσσαλονίκη, 21 Σεπτεμβρίου 2013
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνελήφθη 43χρονος ημεδαπός για παράνομη οπλοκατοχή στις Σέρρες
Συνελήφθη χθες (20.09.2013) το βράδυ, από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Αστυνομικής Διεύθυνσης Σερρών, ένας ημεδαπός ηλικίας 43 ετών, για παράνομη οπλοκατοχή.
Ειδικότερα, στις Σέρρες, σε αστυνομικό έλεγχο του Ι.Χ. Επιβατηγού αυτοκινήτου του βρέθηκε και κατασχέθηκε ένα πτυσσόμενο στιλέτο μήκους30,5 εκατοστών.
Προανάκριση διενεργήθηκε από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Σερρών.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Σερρών.
ΣΥΛΛΗΨΗ ΣΟΥΗΔΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΣΕ ΤΡΙΤΗ ΧΩΡΑ
21-09-2013: Σύλληψη 35χρονου αλλοδαπού στον Προμαχώνα, ο οποίος επιχείρησε να προωθήσει στο έδαφος τρίτης χώρας έναν μη νόμιμο μετανάστη
ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Θεσσαλονίκη, 21 Σεπτεμβρίου 2013
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνελήφθη ένας 35χρονος υπήκοος Σουηδίας στον Προμαχώνα Σερρών, ο οποίος επιχείρησε να προωθήσει στο έδαφος τρίτης χώρας έναν μη νόμιμο μετανάστη
Συνελήφθη χθες (20.09.2013) πρωινές ώρες, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Προμαχώνα Σερρών, ένας υπήκοος Σουηδίας ηλικίας 35 ετών , που διευκόλυνε την έξοδο ενός μη νόμιμου μετανάστη από την Ελληνική επικράτεια σε έδαφος τρίτης χώρας.
Ειδικότερα, στον Προμαχώνα Σερρών, οι αστυνομικοί εντόπισαν ένα Ι.Χ. Επιβατικό αυτοκίνητο στο οποίο ο προαναφερόμενος είχε επιβιβάσει έναν μη νόμιμο μετανάστη, με σκοπό να τον προωθήσει στο έδαφος τρίτης χώρας.
Επιπλέον, κατά τον αστυνομικό έλεγχο ο μη νόμιμος μετανάστης κατείχε και επέδειξε στους αστυνομικούς διαβατήριο φερόμενο ως εκδοθέν από τις Αρχές της Φινλανδίας το οποίο ήταν πλαστό.
Κατασχέθηκαν:
--το προαναφερόμενο όχημα και
--το πλαστό ταξιδιωτικό έγγραφο.
Προανάκριση διενεργήθηκε από το Αστυνομικό Τμήμα Προμαχώνα Σερρών.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Σερρών.
5 ΧΑΠΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟ ''ΚΕΛΙ 33 ''
21-09-2013:Συνελήφθη 54χρονος ημεδαπός για ναρκωτικά στον Προμαχώνα Σερρών
ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Θεσσαλονίκη, 21 Σεπτεμβρίου 2013
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνελήφθη 54χρονος ημεδαπός για ναρκωτικά στον Προμαχώνα Σερρών
Συνελήφθη χθες (20.09.2013) το απόγευμα, από αστυνομικούς Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας της Αστυνομικής Διεύθυνσης Σερρών, ένας ημεδαπός ηλικίας 54 ετών, για κατοχή ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα, στον Προμαχώνα Σερρών, στην κατοχή του προαναφερόμενου βρέθηκαν (5) ναρκωτικά δισκία άνευ ιατρικής συνταγής και κατασχέθηκαν .
Προανάκριση διενεργήθηκε από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Σερρών.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Σερρών.
Γέροντας Εφραίμ Αριζόνας: η αμαρτία στην Ελλάδα θα φέρει δεινά.
Γέροντας Εφραίμ Αριζόνας: η αμαρτία στην Ελλάδα θα φέρει δεινά.
“Η Ελλάδα κοιμάται στην αμαρτία, όπως τα ζώα στην κοπριά τους!
Η χάρις του Κυρίου έχει φύγει από την Ελλάδα κι η Παναγιά μας οδεύει μακριά μας! Τα δεινά έρχονται και όχι αργά-αργά! Έρχονται καλπάζοντας!”
Επισκέπτρια της μονής στην Αριζόνα μεταφέρει τα λόγια του Γέροντα Εφραίμ και διηγείται και δύο θαυμαστά περιστατικά.
Δείτε το βίντεο…>>>
πηγή
& πηγή
Η χάρις του Κυρίου έχει φύγει από την Ελλάδα κι η Παναγιά μας οδεύει μακριά μας! Τα δεινά έρχονται και όχι αργά-αργά! Έρχονται καλπάζοντας!”
Επισκέπτρια της μονής στην Αριζόνα μεταφέρει τα λόγια του Γέροντα Εφραίμ και διηγείται και δύο θαυμαστά περιστατικά.
Δείτε το βίντεο…>>>
πηγή
& πηγή
Αναδημοσιευση απο εδω
Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ? ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ?
1,5 χρόνο στον Κορυδαλλό ο Βενιζέλος , (Απίστευτη καταγγελία Καλαμούκη ) , διαβάστε να δείτε ποιοι μας κυβερνάνε
Τον Βαγγέλη τον Βενιζέλο, τον ξέρω από τα φοιτητικά μας χρόνια, στη Θεσσαλονίκη. Ανήκαμε στην ίδια φοιτητική παράταξη. Στην «Προοδευτική Παράταξη Νέων, Σαρλ Ντε Γκόλ». Μετά το πανεπιστήμιο χαθήκαμε. Τον ξαναβρήκα μια μέρα, τυχαία, όταν είχε βγει από την φυλακή.
Είχε συλληφθεί, στο τέταρτο έτος, γιατί είχε στήσει έναν παράνομο μηχανισμό, με....μικρόφωνα και μικροκάμερες, προκειμένου να κλέβει, τα θέματα και να γράφει άριστα σε κάποιες εξετάσεις, του πανεπιστημίου. Επίσης με ένα δεύτερο κύκλωμα πουλούσε τα θέματα. Ήταν αρκετά δραστήριος.
Θεωρήθηκε ο εγκέφαλος του φοιτητικού κυκλώματος και οδηγήθηκε για 1,5 χρόνο στον Κορυδαλλό. Του έκανε καλό η φυλακή. Τον ωρίμασε, του λείανε τις γωνίες της σκέψης του, και του πρόσθεσε και μερικά κιλά, ώστε να φτάσει στο φυσιολογικό βάρος της ηλικίας του. «Στύλος», ήταν το παρατσούκλι του, στα χρόνια του πανεπιστημίου, λόγω του ελλιπούς βάρους του.
Αργότερα μέσα στην φυλακή απέκτησε και άλλα προσωνύμια. «Πρόκας» γιατί πάντα κουβαλούσε μια πρόκα πάνω του. «Τανάλιας», γιατί μια μέρα σε έναν καυγά έσφιξε κάποιον τόσο σφιχτά που τον έπνιξε. Και «ρέγκας», γιατί φοβότανε τις ρέγκες.
«Βαγγέλη, χαθήκαμε. Τι κάνεις; Πως είσαι;», του είπα με χαρά, μόλις τον είδα, ένα πρωί του Μάρτη, στα Εξάρχεια. «Αποφυλακίστηκα, πριν 20 μέρες και ετοιμάζομαι, να κάνω το μεταπτυχιακό μου», μου είπε, σφίγγοντάς μου το χέρι. «Έβαλες μυαλό δηλαδή», συμπλήρωσα, κοιτώντας τον στα μάτια. «Δεν χρειάζεται», μου απάντησε, με τρομερή σιγουριά, «αν δεν με είχαν καρφώσει στο πανεπιστήμιο, τώρα θα ήμουν καθηγητής», είπε με κάποιο παράπονο στη φωνή. «Ας είναι, δεν πειράζει ποτέ δεν είναι αργά». Ανταλλάξαμε αριθμούς τηλεφώνων, είπαμε να ξαναβρεθούμε και μετά χαθήκαμε στη βουή του πλήθους.
Μετά από έξι μήνες, άκουσα το όνομά του, να σχετίζεται με το ΠΑΣΟΚ, και τον τότε πρόεδρό του, Ανδρέα Παπανδρέου. «Μεγαλύτερη φυλακή και από τον Κορυδαλλό, είναι ο Ανδρέας Παπανδρέου», μου είπε σε μια συνάντηση, και πάλι τυχαία, αυτή τη φορά, στον Κολωνό. Η φράση αυτή με εντυπωσίασε, γιατί δυο χρόνια μετά την ξανάκουσα, από τα χείλη, του Γιώργου. Ελαφρώς παραλλαγμένη: «μεγαλύτερη φυλακή και από το Γιεντι κουλε, είναι οι ψευδαισθήσεις μας».
Κάποια μέρα είδα τον Βαγγέλη και στην τηλεόραση, ως εκπρόσωπο του πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου. «Τα κατάφερα. Δεν ήταν δύσκολο για μένα», μου είπε σε μια τυχαία συνάντησή που είχαμε, μια Παρασκευή, στο Κερατσίνι. «Είμαι στον κλειστό πυρήνα της εξουσίας.», πρόσθεσε φουσκώνοντας από περηφάνια. «Μα καλά», του λέω, «πως τα κατάφερες, πως έκρυψες τα χρόνια της φυλακής;»
Ταραγμένος μου έκλεισε το στόμα, με τράβηξε κάτω από την καμινάδα της ΔΕΗ, και μου είπε, χαμηλόφωνα: «δεν το ξέρει κανείς. Έχω σβήσει όλες τις αποδείξεις. Όποιος τολμήσει να μιλήσει θα πεθάνει», και ένιωθα τα χέρια του σαν τανάλιες να σφίγγουν τον λαιμό μου. Αν δεν πέρναγε τυχαία, από το σημείο, η περιφορά του επιταφίου, δεν ξέρω αν θα επικοινωνούσαμε τώρα.
Είναι η πρώτη φορά που σπάω τη σιωπή μου για το συγκεκριμένο θέμα, γιατί τώρα είμαι σίγουρος πως δεν κινδυνεύω, για το απλό λόγο, ότι ο Βαγγέλης δεν θα υλοποιήσει την απειλή του. Και δεν θα το κάνει γιατί πια είναι σε άλλη διάσταση. Αφήστε που περισσότερο κινδυνεύω, εγώ να χαρακτηριστώ ως μυθομανής, παρά να πιστέψει ο κόσμος, ότι ένας συνταγματολόγος, ήταν κάποτε στην ψειρού.
Άλλωστε με έχει διαβεβαιώσει και ο ίδιος: «έχω κλείσει τους λογαριασμούς μου με το παρελθόν», μου είπε σε μια τυχαία συνάντησή μας, στο Πικέρμι, «τώρα πια κοιτάω μπροστά».
Η εκτίμησή μου προς το πρόσωπο του υπουργού τώρα και συμφοιτητή μου κάποτε, Βαγγέλη Βενιζέλου είναι γνωστή. Νομίζω μαζί μου ταυτίζεται σχεδόν το σύνολο του ελληνικού λαού. Και μαζί με εμάς ο πρόεδρος Γιώργος, που στην τόσο κρίσιμη στιγμή για την χώρα, τον επέλεξε για τιμονιέρη της οικονομική πολιτικής.
Πάντα θαύμαζα την αυτοπειθαρχία του, τον αυτοέλεγχό του και κυρίως την ικανότητα του, να προσαρμόζεται στις καταστάσεις, αν όχι να τις καθορίζει. «Πρέπει στη ζωή πάντα να είσαι έτοιμος να κάνεις το ντου», μου έλεγε σε μια τυχαία συνάντηση που είχαμε ένα απόγευμα, στο Γαλάτσι. Εγώ δεν άκουσα καλά, και νόμισα ότι, αντί για «ντου», είπε «ντους», και τον αποχαιρέτησα, με απορημένο ύφος.
Πάντα μου δημιουργούσε μια απορία ο Βαγγέλης. Θυμάμαι όταν φοιτητές στην Θεσσαλονίκη, δουλεύαμε όπως όλα τα φτωχόπαιδα, σε ένα φαστ φούντ, για να καλύπτουμε τις βασικές ανάγκες μας. Εγώ ήμουν μέσα από τον πάγκο και ετοίμαζα τα μπέργκερ. Ο Βαγγέλης ήταν στο ταμείο, έπαιρνε τις παραγγελίες και ήταν αυτός που φώναζε, «ένα κλαμπ, μια σίζαρ και μια πατάτες, για τον κύριο που είναι μπροστά». Και τόνιζε αυτό το «μπροστά», τόσο που αναγκαζόσουνα να κοιτάξεις ποιος είναι ο κύριος μπροστά. Είχε μια αγάπη στην λέξη «μπροστά», το συνειδητοποίησα και τις προάλλες, όταν τον άκουσα να λέει ότι, η χώρα θα πάει και αυτή μπροστά μπροστά, μάλλον χωρίς μπέργκερ.
Το ταλέντο ενός ανθρώπου, δεν μπορεί να κρυφτεί. Έτσι και το ταλέντο του Βαγγέλη, δεν μπόρεσε να κρυφτεί, ούτε στο μπεργκεράδικο. Σάντουιτς με ληγμένο μπέικον, σαλάτα με κομμένες μισές τις ντομάτες, μπιφτέκι από κιμά, ανακατεμένο με αλεύρι και ελάχιστο γύψο «για να βγάζουμε περισσότερα μπιφτέκια», αυτοσχέδια κέτσαπ με μελάνι, ήταν μερικές από τις ιδέες του, τις οποίες, μας έπεισε να υλοποιήσουμε, χωρίς να γνωρίζει το αφεντικό. Δεν χρειάζεται να σας περιγράψω την σύσταση του λαδιού τηγανίσματος, που χρησιμοποιούσαμε. Ούτε σε τρακτέρ δεν θα το έβαζες.
«Μα δεν είναι σωστό. Τρώνε και μικρά παιδιά», τόλμησα να ψελλίσω μια φορά. «Γιατί είδες κανέναν να πεθαίνει;» με ρώτησε χωρίς να μπορώ να απαντήσω, και συμπλήρωσε, τρώγοντας μια φούχτα πατάτες: «αν είναι γραφτό να πεθάνει κάποιος, δεν θα φταίει το δικό μας λάδι, αλλά το λάδι στο καντήλι του, που έχει τελειώσει. Τα παράπονα σας στον Άγιο Πέτρο».
Στο ταμείο πάντως, ήταν άψογος. Έβαζε τα μπέργκερ μπροστά, στους πελάτες, και τους πελάτες μπροστά από τα μπέργκερ, με αξιοθαύμαστη δεξιοτεχνία. Όλοι τον θαυμάζαμε, ακόμη και όταν μάθαμε ότι είναι στην φυλακή, για μια νεανική επιπόλαιη κομπίνα. Θυμάμαι, έλεγε γι αυτή του την απερισκεψία: «κιρσοί της λησμονιάς, περικοκλάδες της φυγής, στον ατέρμονα ουρανό», μια φορά που είχαμε συναντηθεί τυχαία, στην παλαιά Φώκαια.
Μετά το φάστ φούντ τον ξαναείδα σαν κυβερνητικό εκπρόσωπο, του Ανδρέα Παπανδρέου. Τον έβλεπα μπροστά στο μικρόφωνο και νόμιζα ότι θα τον ακούσω να λέει: «δυο πατάτες και δυο μπέργκερ χωρίς μαρούλι, το ένα με διπλό μπέικον». Και να συμπλήρωνε επιτακτικά, «περάστε κύριε μπροστά». Εκείνος έλεγε, διαφορετικά πράγματα, για την πορεία της χώρας, την ανάπτυξη, την προοπτική και την ανάγκη να πάμε μπροστά. Εγώ παρόλα αυτά, που δεν μπορούσα να τον συνηθίσω, άκουγα για μαρούλια και μπέικον. «Τα σημάδια της νιότης, είναι ανεξίτηλα», μου είχε πει σε μια τυχαία συνάντησή μας, στο Πολύγωνο, «ούτε με τον διαβολάκο του λεκέ δεν καθαρίζουν», συμπλήρωσε, με νόημα.
Προχτές που τον έβλεπα, επί μισή ώρα να μιλάει χωρίς κείμενο, και να τονίζει την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να πάμε μπροστά, συγκινήθηκα. Προχώρησε αρκετά στην ζωή του, έκανε σημαντικά βήματα. Από την φυλακή, στο μπεργκεράδικο, και από εκεί δίπλα στον Ανδρέα Παπανδρέου, και τώρα δίπλα στον Γιώργο Παπανδρέου, στην πιο κρίσιμη στιγμή της χώρας, να θέλει η μοίρα να παίξει με αυτόν το παιχνίδι της. Δεν είναι και λίγο.
«Η ζωή είναι ένα φαστ φούντ, και ο κόσμος θέλει να φάει γρήγορα και φτηνά», μου είπε, μια φορά, που τον είδα τυχαία στο Ξυλόκαστρο, αποκαλύπτοντας το επιστέγασμα της σκέψης του. «Εγώ του το πακετάρω γρήγορα», είπε με νόημα και συμπλήρωσε: «όλα τα άλλα εξαρτώνται από τον Άγιο Πέτρο».
Θύμιος Καλαμούκης
ΠΗΓΗ: http://www.peramatozoa.info
Είχε συλληφθεί, στο τέταρτο έτος, γιατί είχε στήσει έναν παράνομο μηχανισμό, με....μικρόφωνα και μικροκάμερες, προκειμένου να κλέβει, τα θέματα και να γράφει άριστα σε κάποιες εξετάσεις, του πανεπιστημίου. Επίσης με ένα δεύτερο κύκλωμα πουλούσε τα θέματα. Ήταν αρκετά δραστήριος.
Θεωρήθηκε ο εγκέφαλος του φοιτητικού κυκλώματος και οδηγήθηκε για 1,5 χρόνο στον Κορυδαλλό. Του έκανε καλό η φυλακή. Τον ωρίμασε, του λείανε τις γωνίες της σκέψης του, και του πρόσθεσε και μερικά κιλά, ώστε να φτάσει στο φυσιολογικό βάρος της ηλικίας του. «Στύλος», ήταν το παρατσούκλι του, στα χρόνια του πανεπιστημίου, λόγω του ελλιπούς βάρους του.
Αργότερα μέσα στην φυλακή απέκτησε και άλλα προσωνύμια. «Πρόκας» γιατί πάντα κουβαλούσε μια πρόκα πάνω του. «Τανάλιας», γιατί μια μέρα σε έναν καυγά έσφιξε κάποιον τόσο σφιχτά που τον έπνιξε. Και «ρέγκας», γιατί φοβότανε τις ρέγκες.
«Βαγγέλη, χαθήκαμε. Τι κάνεις; Πως είσαι;», του είπα με χαρά, μόλις τον είδα, ένα πρωί του Μάρτη, στα Εξάρχεια. «Αποφυλακίστηκα, πριν 20 μέρες και ετοιμάζομαι, να κάνω το μεταπτυχιακό μου», μου είπε, σφίγγοντάς μου το χέρι. «Έβαλες μυαλό δηλαδή», συμπλήρωσα, κοιτώντας τον στα μάτια. «Δεν χρειάζεται», μου απάντησε, με τρομερή σιγουριά, «αν δεν με είχαν καρφώσει στο πανεπιστήμιο, τώρα θα ήμουν καθηγητής», είπε με κάποιο παράπονο στη φωνή. «Ας είναι, δεν πειράζει ποτέ δεν είναι αργά». Ανταλλάξαμε αριθμούς τηλεφώνων, είπαμε να ξαναβρεθούμε και μετά χαθήκαμε στη βουή του πλήθους.
Μετά από έξι μήνες, άκουσα το όνομά του, να σχετίζεται με το ΠΑΣΟΚ, και τον τότε πρόεδρό του, Ανδρέα Παπανδρέου. «Μεγαλύτερη φυλακή και από τον Κορυδαλλό, είναι ο Ανδρέας Παπανδρέου», μου είπε σε μια συνάντηση, και πάλι τυχαία, αυτή τη φορά, στον Κολωνό. Η φράση αυτή με εντυπωσίασε, γιατί δυο χρόνια μετά την ξανάκουσα, από τα χείλη, του Γιώργου. Ελαφρώς παραλλαγμένη: «μεγαλύτερη φυλακή και από το Γιεντι κουλε, είναι οι ψευδαισθήσεις μας».
Κάποια μέρα είδα τον Βαγγέλη και στην τηλεόραση, ως εκπρόσωπο του πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου. «Τα κατάφερα. Δεν ήταν δύσκολο για μένα», μου είπε σε μια τυχαία συνάντησή που είχαμε, μια Παρασκευή, στο Κερατσίνι. «Είμαι στον κλειστό πυρήνα της εξουσίας.», πρόσθεσε φουσκώνοντας από περηφάνια. «Μα καλά», του λέω, «πως τα κατάφερες, πως έκρυψες τα χρόνια της φυλακής;»
Ταραγμένος μου έκλεισε το στόμα, με τράβηξε κάτω από την καμινάδα της ΔΕΗ, και μου είπε, χαμηλόφωνα: «δεν το ξέρει κανείς. Έχω σβήσει όλες τις αποδείξεις. Όποιος τολμήσει να μιλήσει θα πεθάνει», και ένιωθα τα χέρια του σαν τανάλιες να σφίγγουν τον λαιμό μου. Αν δεν πέρναγε τυχαία, από το σημείο, η περιφορά του επιταφίου, δεν ξέρω αν θα επικοινωνούσαμε τώρα.
Είναι η πρώτη φορά που σπάω τη σιωπή μου για το συγκεκριμένο θέμα, γιατί τώρα είμαι σίγουρος πως δεν κινδυνεύω, για το απλό λόγο, ότι ο Βαγγέλης δεν θα υλοποιήσει την απειλή του. Και δεν θα το κάνει γιατί πια είναι σε άλλη διάσταση. Αφήστε που περισσότερο κινδυνεύω, εγώ να χαρακτηριστώ ως μυθομανής, παρά να πιστέψει ο κόσμος, ότι ένας συνταγματολόγος, ήταν κάποτε στην ψειρού.
Άλλωστε με έχει διαβεβαιώσει και ο ίδιος: «έχω κλείσει τους λογαριασμούς μου με το παρελθόν», μου είπε σε μια τυχαία συνάντησή μας, στο Πικέρμι, «τώρα πια κοιτάω μπροστά».
Η εκτίμησή μου προς το πρόσωπο του υπουργού τώρα και συμφοιτητή μου κάποτε, Βαγγέλη Βενιζέλου είναι γνωστή. Νομίζω μαζί μου ταυτίζεται σχεδόν το σύνολο του ελληνικού λαού. Και μαζί με εμάς ο πρόεδρος Γιώργος, που στην τόσο κρίσιμη στιγμή για την χώρα, τον επέλεξε για τιμονιέρη της οικονομική πολιτικής.
Πάντα θαύμαζα την αυτοπειθαρχία του, τον αυτοέλεγχό του και κυρίως την ικανότητα του, να προσαρμόζεται στις καταστάσεις, αν όχι να τις καθορίζει. «Πρέπει στη ζωή πάντα να είσαι έτοιμος να κάνεις το ντου», μου έλεγε σε μια τυχαία συνάντηση που είχαμε ένα απόγευμα, στο Γαλάτσι. Εγώ δεν άκουσα καλά, και νόμισα ότι, αντί για «ντου», είπε «ντους», και τον αποχαιρέτησα, με απορημένο ύφος.
Πάντα μου δημιουργούσε μια απορία ο Βαγγέλης. Θυμάμαι όταν φοιτητές στην Θεσσαλονίκη, δουλεύαμε όπως όλα τα φτωχόπαιδα, σε ένα φαστ φούντ, για να καλύπτουμε τις βασικές ανάγκες μας. Εγώ ήμουν μέσα από τον πάγκο και ετοίμαζα τα μπέργκερ. Ο Βαγγέλης ήταν στο ταμείο, έπαιρνε τις παραγγελίες και ήταν αυτός που φώναζε, «ένα κλαμπ, μια σίζαρ και μια πατάτες, για τον κύριο που είναι μπροστά». Και τόνιζε αυτό το «μπροστά», τόσο που αναγκαζόσουνα να κοιτάξεις ποιος είναι ο κύριος μπροστά. Είχε μια αγάπη στην λέξη «μπροστά», το συνειδητοποίησα και τις προάλλες, όταν τον άκουσα να λέει ότι, η χώρα θα πάει και αυτή μπροστά μπροστά, μάλλον χωρίς μπέργκερ.
Το ταλέντο ενός ανθρώπου, δεν μπορεί να κρυφτεί. Έτσι και το ταλέντο του Βαγγέλη, δεν μπόρεσε να κρυφτεί, ούτε στο μπεργκεράδικο. Σάντουιτς με ληγμένο μπέικον, σαλάτα με κομμένες μισές τις ντομάτες, μπιφτέκι από κιμά, ανακατεμένο με αλεύρι και ελάχιστο γύψο «για να βγάζουμε περισσότερα μπιφτέκια», αυτοσχέδια κέτσαπ με μελάνι, ήταν μερικές από τις ιδέες του, τις οποίες, μας έπεισε να υλοποιήσουμε, χωρίς να γνωρίζει το αφεντικό. Δεν χρειάζεται να σας περιγράψω την σύσταση του λαδιού τηγανίσματος, που χρησιμοποιούσαμε. Ούτε σε τρακτέρ δεν θα το έβαζες.
«Μα δεν είναι σωστό. Τρώνε και μικρά παιδιά», τόλμησα να ψελλίσω μια φορά. «Γιατί είδες κανέναν να πεθαίνει;» με ρώτησε χωρίς να μπορώ να απαντήσω, και συμπλήρωσε, τρώγοντας μια φούχτα πατάτες: «αν είναι γραφτό να πεθάνει κάποιος, δεν θα φταίει το δικό μας λάδι, αλλά το λάδι στο καντήλι του, που έχει τελειώσει. Τα παράπονα σας στον Άγιο Πέτρο».
Στο ταμείο πάντως, ήταν άψογος. Έβαζε τα μπέργκερ μπροστά, στους πελάτες, και τους πελάτες μπροστά από τα μπέργκερ, με αξιοθαύμαστη δεξιοτεχνία. Όλοι τον θαυμάζαμε, ακόμη και όταν μάθαμε ότι είναι στην φυλακή, για μια νεανική επιπόλαιη κομπίνα. Θυμάμαι, έλεγε γι αυτή του την απερισκεψία: «κιρσοί της λησμονιάς, περικοκλάδες της φυγής, στον ατέρμονα ουρανό», μια φορά που είχαμε συναντηθεί τυχαία, στην παλαιά Φώκαια.
Μετά το φάστ φούντ τον ξαναείδα σαν κυβερνητικό εκπρόσωπο, του Ανδρέα Παπανδρέου. Τον έβλεπα μπροστά στο μικρόφωνο και νόμιζα ότι θα τον ακούσω να λέει: «δυο πατάτες και δυο μπέργκερ χωρίς μαρούλι, το ένα με διπλό μπέικον». Και να συμπλήρωνε επιτακτικά, «περάστε κύριε μπροστά». Εκείνος έλεγε, διαφορετικά πράγματα, για την πορεία της χώρας, την ανάπτυξη, την προοπτική και την ανάγκη να πάμε μπροστά. Εγώ παρόλα αυτά, που δεν μπορούσα να τον συνηθίσω, άκουγα για μαρούλια και μπέικον. «Τα σημάδια της νιότης, είναι ανεξίτηλα», μου είχε πει σε μια τυχαία συνάντησή μας, στο Πολύγωνο, «ούτε με τον διαβολάκο του λεκέ δεν καθαρίζουν», συμπλήρωσε, με νόημα.
Προχτές που τον έβλεπα, επί μισή ώρα να μιλάει χωρίς κείμενο, και να τονίζει την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να πάμε μπροστά, συγκινήθηκα. Προχώρησε αρκετά στην ζωή του, έκανε σημαντικά βήματα. Από την φυλακή, στο μπεργκεράδικο, και από εκεί δίπλα στον Ανδρέα Παπανδρέου, και τώρα δίπλα στον Γιώργο Παπανδρέου, στην πιο κρίσιμη στιγμή της χώρας, να θέλει η μοίρα να παίξει με αυτόν το παιχνίδι της. Δεν είναι και λίγο.
«Η ζωή είναι ένα φαστ φούντ, και ο κόσμος θέλει να φάει γρήγορα και φτηνά», μου είπε, μια φορά, που τον είδα τυχαία στο Ξυλόκαστρο, αποκαλύπτοντας το επιστέγασμα της σκέψης του. «Εγώ του το πακετάρω γρήγορα», είπε με νόημα και συμπλήρωσε: «όλα τα άλλα εξαρτώνται από τον Άγιο Πέτρο».
Θύμιος Καλαμούκης
ΠΗΓΗ: http://www.peramatozoa.info
Αναδημοσιευση απο>>http://manamoyellas.blogspot.gr/2012/03/15.html
Ελεγχόμενη εξουδετέρωση 2 χειροβομβίδων στη Νάξο
Ελεγχόμενη εξουδετέρωση 2 χειροβομβίδων στη Νάξο
Ελεγχόμενη εξουδετέρωση δυο χειροβομβίδων από άντρες του Πολεμικού Ναυτικού έγινε σήμερα το πρωί στη Νάξο και συγκεκριμένα στη θαλάσσια περιοχή της Αγίας Άννας, όπου πριν δέκα ημέρες τις είχε βρει Νορβηγός τουρίστας, ο οποίος ειδοποίησε τη Λιμενική Αρχή Νάξου με ηλεκτρονικό μήνυμα...
Κάτω από το εκκλησάκι στη θάλασσα βρέθηκαν οι δυο χειροβομβίδες
Αμέσως, αφού ζητήθηκαν περισσότερα στοιχεία, η Λιμενική Αρχή, πραγματοποίησε αυτοψία, κατά την οποία βρήκε τις δυο χειροβομβίδες παλαιού τύπου (μακρόστενες) σε βάθος 1,5 μέτρου κάτω από τη θάλασσα, κάτω από το λόφο όπου είναι το εκκλησάκι στην περιοχή της Αγίας Άννας.
Με τη σειρά της η Λιμενική Αρχή, ενημέρωσε τη Ναυτική Διοίκηση Αιγαίου και δρομολογήθηκε η εξουδετέρωση.
Όπως δήλωσε σχετικά στο Naxos News, ο Λιμενάρχης Νάξου, Αλέξιος Αποστολόπουλος, στις 9:10 το πρωί της Παρασκευής, είχε ολοκληρωθεί από τους ειδικούς η διαδικασία της εξουδετέρωσης.
Καθ’ όλη τη διάρκειά της, υπήρχε εποπτεία της περιοχής από ξηράς και θαλάσσης, με λιμενικούς και σκάφος, αντίστοιχα.
Στο ερώτημα, πώς διασφαλιζόταν η περίπτωση να μη συμβεί κάποιο ατύχημα κατά το διάστημα των ημερών που μεσολάβησαν μέχρι την εξουδετέρωσή τους από τους πυροτεχνουργούς, ο Λιμενάρχης Νάξου, είπε, ότι είχε τοποθετηθεί στο σημείο μια σημαδούρα.
Οι χειροβομβίδες, εκτιμάται, ότι ήταν από το Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο.
ΣΥΛΛΗΨΗ 34ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ
20-9-2013:Συνελήφθησαν 34χρονος ημεδαπός για ναρκωτικά στις Σέρρες
ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Θεσσαλονίκη, 20 Σεπτεμβρίου 2013
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνελήφθησαν 34χρονος ημεδαπός για ναρκωτικά στις Σέρρες
Συνελήφθησαν χθες (19.09.2013) το βράδυ, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Σερρών με τη συνδρομή συναδέλφων τους της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ., ένας ημεδαπός ηλικίας 34 ετών, για κατοχή ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα, στις Σέρρες, στην κατοχή του προαναφερόμενου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
--(1) συσκευασία με μικροποσότητα ακατέργαστης κάνναβης και
--(2) αυτοσχέδια τσιγάρα ακατέργαστης κάνναβης.
Προανάκριση διενεργήθηκε από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Σερρών.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Σερρών.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΤΩΝ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩ ΗΛΙΘΙΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΗ ΦΥΣΙΚΩΝ
ΠΟΤΩΝ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ
ΜΕΣΩ ΗΛΙΘΙΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ
ΒΥ aqib wali
(22εκατομυρια κλικς, ελεος)
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΟ ΥΠΟΝΝΟΟΥΜΕΝΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΠΟΡΙΕΣ...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Α.Ε.Κ
-
-
-
-
Συγκλονιστικές στιγμές με Οτσόα (VIDEOS)Πριν από 3 ώρες
-
-
Ντέμης: «Αυτούς θα κρατούσα του χρόνου στην ΑΕΚ»Πριν από 1 χρόνια
-
-
-
-
-
Σούπερ Καπ: Μια μικρή ιστορία για το πώς γράφεται ΙστορίαΠριν από 5 μήνες
-
-
Απεργία στον εκδοτικό όμιλο «Πήγασος»Πριν από 9 χρόνια
-
-
-
ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008
Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄
ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ


+++big.jpg)
