Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα γαλλια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα γαλλια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

ΜΙΑ ΞΑΝΘΙΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ (ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΚΩΦΕΥΟΝΤΕΣ)

Η «ξανθιά του YouTube» και η ισλαμοποίηση της Γαλλίας

Δείτε το βίντεο μιας απλής νεαρής Γαλλίδας, γνωστής ως «Ξανθιάς του YouTube» (la blondede youtube), να λέει απλές αλήθειες για το Ισλάμ, την συνεχιζόμενη ισλαμοποίηση της Γαλλίας, την καλλιέργεια «ενοχών» στον γηγενή πληθυσμό λόγω, δήθεν, «μη ανεκτικότητας» και την ανάγκη κοινής πορείας του γαλλικού λαού απέναντι στην επέλαση του Ισλάμ.





Μετάφραση (ΚΟ):


Μια μέρα, εκατομμύρια άνδρες θα εγκαταλείψουν το νότιο ημισφαίριο για να πάνε στον Βορρά. Δεν θα πάνε εκεί ως φίλοι, επειδή θα πάνε εκεί για να κατακτήσουν. Και θα κατακτήσουν μαζί με τους γιους τους. Η κοιλιά των συζύγων μας, θα μας δώσει τη νίκηHouari Boumediene, πρόεδρος της Αλγερίας, 1974.


Σήμερα θα ξεκινήσω με τη συνέντευξη μιας γυναίκας που εξέρχεται από το τζαμί. Λέει η μουσουλμάνα γυναίκα: "μεταξύ μουσουλμάνων αδελφών μπορεί κανείς να επιτεθεί στον άλλο, μπορεί κανείς να επιτεθεί σε Χριστιανό, αλλά ποτέ δεν μπορεί κανείς να επιτεθεί σε μουσουλμάνο"Μπράβο κυρία. Μας είπατε φωναχτά αυτό που το Ισλάμ ψιθυρίζει Έτσι:. μπορεί κανείς να επιτεθεί σε έναν καθολικό, αλλά δεν μπορεί κανείς να επιτεθεί σε έναν μουσουλμάνο. Καλό. Και είμαι εγώ αυτός που δεν έχω σεβασμό; Μας λένε, εδώ στη Γαλλία, ότι εμείς δεν δείχνουμε σεβασμό και ότι δεν δείχνουμε καθόλου ανεκτικότητα

Έτσι, σήμερα ας μιλήσουμε σχετικά με την ανεκτικότητα. Επιτρέψτε μου να σταθώ σε κάποια σημαντικά πράγματα: Στη Γαλλία είχαμε συνηθίσει να λέμε τις θρησκευτικές γιορτές «Πάσχα» και «Χριστούγεννα». Τώρα τις λέμε "διακοπές της άνοιξης" και "χειμωνιάτικες γιορτές". Εντάξει, δεν είμαστε ανεκτικοί. Ας μιλήσουμε για την αλλαγή του μενού στα γαλλικά κυλικεία για να ευχαριστηθούν όλοι. Εντάξει, δεν είμαστε ακόμα ανεκτικοί. Ας μιλήσουμε για όλα τα Χαλάλ κρεοπωλεία. Πάνω από το 70% των σφαγείων μας άλλαξαν και έγιναν Χαλάλ σφαγεία. Ακόμα δεν είμαστε ανεκτικοί. Στη Γαλλία έχουμε 2248 τζαμιά. Δεν είμαστε ανεκτικοί. Για να σας δώσω μια ιδέα: στην Αλγερία, υπάρχουν 50 εκκλησίες. 7 από αυτές θα πρέπει να κατεδαφιστούν σύντομα. Και είμαστε εμεί ςοι μη ανεκτικοί. Το 2008 υπήρξε ένας ιερέας (μόνο ένα μικρό παράδειγμα από τα πολλά), ο οποίος καταδικάστηκε σε 1 χρόνο φυλάκιση στο Οράν (της Αλγερίας)επειδή γιόρταζε μια θρησκευτική εορτή έξω από την εκκλησία του. Αν κάποιος μιλά για ανοχή, ενώ βλέπει το τι συμβαίνει στη χώρα μας, κάθε εβδομάδα κατά τη διάρκεια της (μουσουλμανικής) «προσευχής», ας μιλήσει για ανοχή! (Μουσουλμανικές προσευχές στους δρόμους της Γαλλίας). Κάποιος μου λέει ότι δεν έχουμε σεβασμό προς τη θρησκεία τους. Εμείς δεν έχουμε σεβασμό; Έχετε δει ποτέ πέτρες να εκτοξεύονται κατά των τζαμιών σας; Δεν νομίζω. Όμως την περασμένη χρονιά μουσουλμάνοι επιτέθηκαν σε μια καθολική εκκλησία κατά τη διάρκεια της λειτουργίας. Θα μας πουν και πάλι να μην συγχέουμε τα πράγματα. Εφημερίδα: Πιστοί λιθοβολήθηκαν την ώρα της λειτουργίας. 

Αφήστε τους αριθμούς να μιλήσουν:Στις γαλλικές φυλακές μας το 60 - 70% είναι μουσουλμάνοι. Αυτός ο αριθμός δεν προέρχονται από εμένα, προέρχεται από το Μεγάλο Ιμάμη της Γαλλίας. (Το Ισλάμ, πρώτη θρησκεία στην γαλλικές φυλακές) Ένας άλλος αριθμός που μόλις κυκλοφόρησε: το 80% των Αφρικανών του Μαγκρέμπ (Βόρεια Αφρική) δεν εργάζονται και ζουν από τα επιδόματα του κράτους. Όταν βλέπω σε ένα λεωφορείο ένα μόνο (Γάλλο), ενώ 50 άλλα άτομα φωνάζουν "Αλλάχ Ακμπάρ". Μπορείτε να το χαρακτηρίσετε αυτό "σεβασμό"; Εγώ το λέω πρόκληση. Φωνές πλήθους μουσουλμάνων: «Ο Αλλάχ είναι μεγάλος. Ο Αλλάχ είναι ο μόνος Θεός και οι Εβραίοι είναι ο εχθρός του Αλλάχ και οι Εβραίοι είναι ο εχθρός του Αλλάχ».  Ήρθε η ώρα για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους και να σταματήσουν να μας λένε ότι επειδή έχουμε μια άποψη για το Ισλάμ είμαστε ‘ισλαμόφοβοι’. Στοπ. Είναι μια δικαιολογία για την άρνηση της αλήθειας. Δεν έχω τίποτα εναντίον των Μουσουλμάνων. Έχω ένα πρόβλημα με το Ισλάμ, που υποτίθεται ότι μας λέει ότι το (Κοράνι) είναι ένα βιβλίο ειρήνης και αγάπης. Ένα βιβλίο ειρήνης και αγάπης που έχει 255 προτροπές για μίσος, για Τζιχάντ και μίσος κατά των Εβραίων. Ας δούμε τα στοιχεία: 2.248 τζαμιά, άλλα 200 χτίζονται, αλλά καθεδρικός ναός (του Saint Jacques στην Abbeville) ισοπεδώθηκε πλήρως με μπουλντόζες, γιατί απαιτούντο 3 εκατ. ευρώ για ανακαινίσεις. Και έχουμε 200 τζαμιά υπό κατασκευή; Ναι! 

Εμείς οι Γάλλοι πρέπει να πορευτούμε μαζί. Το Ισλάμ είναι μια μεγάλη θρησκεία, ισχυρή και δυνατή. Το πρόβλημα των Γάλλων και των Ευρωπαίων είναι η έλλειψη αλληλεγγύης. Δεν κάνω καμία έκκληση σε μίσος, ούτε σε βία. Σας καλώ μόνο να προβληματιστείτε σχετικά με το μέλλον της χώρας μας. Είναι σημαντικό. Ευχαριστώ όλους όσους υποστηρίζουν και δημοσιεύουν τα βίντεο μου. Σας ευχαριστώ όλους. Στέλνω ένα φιλάκι σε όλους εσάς. Merci και Vive la France.



ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ Πηγή
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ >>http://sxolianews.blogspot.gr/2013/08/youtube.html

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΓΑΛΛΑΚΙΑ (βλ.ΕΒΡΑΙΟΥΣ)

Το ποτήρι ξεχειλίζει για το σμυριδικό στη Νάξο!


Δεν έχει κοπάσει η ένταση που υπάρχει για το σμυριδικό στην ορεινή Νάξο. Τα θέματα παραμένουν ανοιχτά και οι σμυριδορύκτες, βλέποντας την αδράνεια της Δημοτικής Επιτροπής που συστάθηκε για το σμυριδικό, παρά τις επισημάνσεις του πρόεδρου του Συνδέσμου Σμυριδορυκτών Όρμου Λυώνα προς το δήμαρχο την ημέρα σύστασής της σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ότι θα πρέπει να ενεργοποιηθεί αμέσως. Τη διεξαγωγή γενικής συνέλευσης, αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο των σμυριδορυκτών Όρμου Λυώνα για την Κυριακή 11 Αυγούστου στις 7:00 μ.μ. στο Οικομουσείο Κορώνου...

Το γεγονός, ότι μέσα Ιουνίου παραγγέλθηκε σμύριδα αντί εξευτελιστικής τιμής πώλησης, 7 ευρώ/τόνο για την Α’ ποιότητα και και 5 ευρώ/τόνο για τη Β΄ποιότητα και παραγγέλθηκαν 15.000 τόνοι Α΄ποιότητας και 40.000 τόνοι Β΄ποιότητας, όταν η τιμή πώλησης από το Δημόσιο έχει καθορισθεί στα 30 ευρώ/τόνο για την Α΄ και στα 25 ευρώ/τόνο για τη Β΄ ποιότητα, έφερε έντονες αντιδράσεις για τον τρόπο διαχείρισης της πώλησης.

Μετά από έντονες αντιδράσεις του σωματείου, τελικώς η πώληση δεν έγινε, αφού η μεταφορά σταμάτησε.

Παράλληλα, το γεγονός ότι η ποσότητα της σμύριδας που θα παραλάβει το Δημόσιο, καθορίστηκε στους 4.250 τόνους, όσο δηλαδή και πέρυσι, ποσότητα που δεν επαρκεί για την πλήρη κάλυψη ασφάλισης των σμυριδορυκτών, ενώ απορρίφθηκε το αίτημα εγγραφής νέων στους καταλόγους των σμυριδορυκτών, ώστε να παραμείνουν στα ορεινά χωριά και να μην αναγκαστούν να φύγουν, έχουν δημιουργήσει έντονη ανησυχία.

Παράλληλα, ο διάλογος για αναζήτηση βιώσιμης λύσης για το σμυριδικό δεν ξεκίνησε και έμειναν τα ευχολόγια και οι υποσχέσεις.

Πάντως, στη γενική συνέλευση, που θα συζητηθούν τα παραπάνω, οι σμυριδορύκτες, αναμένεται να αποφασίσουν για τον προγραμματισμό των ενεργειών τους, ενώ πολλοί είναι εκείνοι που προτείνουν να προχωρήσουν άμεσα σε κινητοποιήσεις.

πηγη>http://www.naxos-news.gr/?aid=31783

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΨΩΜΙ

Το “καταραμένο ψωμί” της CIA - Tο απόρρητο πείραμα




Ήταν 16 Αυγούστου 1951, όταν στο χωριό Pont-Saint-Esprit, της νοτιοανατολικής Γαλλίας οι κάτοικοι άρχισαν να παρουσιάζουν ομαδικές βασανιστικές παραισθήσεις! Από τη μια στιγμή στην άλλη 250 άνθρωποι άρχισαν να διηγούνται ιστορίες για “τρομαχτικά τέρατα και φλόγες” που τους έκαναν επίθεση μέσα στη νύχτα! Η “τρέλα” διαδόθηκε σε χρόνο ρεκόρ! Ένας 45χρονος αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει ουρλιάζοντας πως δεν άντεχε άλλο “τον πόνο που του προκαλούσαν τα φίδια που κατασπάραζαν την κοιλιά του”! Ένας άλλος, πήδηξε από το μπαλκόνι του δευτέρου ορόφου φωνάζοντας “είμαι αεροπλάνο”, ενώ ένα 12χρονο κορίτσι προσπάθησε να στραγγαλίσει τη γιαγιά του!



Μια παρέα μαθητών έδειχναν σε όλους με καμάρι “τα κόκκινα λουλούδια που φύτρωναν στο σώμα” τους και την ίδια στιγμή ο δάσκαλός τους ικέτευε τους αστυνομικούς να του “ξαναβάλουν την καρδιά στη θέση της”, γιατι είχε πέσει στο πάτωμα! Συνολικά 5 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους εκείνες τις ημέρες, δεκάδες οδηγήθηκαν σε ψυχιατρικές κλινικές ενώ σε τουλάχιστον 120 άτομα χορηγούνταν για χρόνια ψυχοφάρμακα! Η διάγνωση: δηλητηρίαση από μύκητα!

Οι γιατροί που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν την κατάσταση, έκαναν αμέσως τη διάγνωση: δηλητηρίαση από έναν παραισθησιογόνο μύκητα , που υπήρχε μέσα στο αλεύρι της σικάλεως το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την παρασκευή ψωμιού. Το “καταραμένο ψωμί”, που άθελά του έφτιαξε ο φούρναρης του χωριού, ήταν ο ένοχος για την συμφορά που είχε χτυπήσει το Pont-Saint-Esprit. Και παρέμεινε “ένοχος”, για 50 ολόκληρα χρόνια!


Η CIA πίσω από τις μαζικές παραισθήσεις! Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα ένας αμερικανός δημοσιογράφος, o H P Albarelli Jr., παρουσίασε μία εντελώς διαφορετική εκδοχή για το “καταραμένο ψωμί”! Σύμφωνα με την έρευνά του το ψωμί ήταν πράγματι “δηλητηριασμένο” αλλά όχι από κάποιον μύκητα και σίγουρα όχι “κατα λάθος”!


Πίσω από την περίεργη αυτή ιστορία, κρύβεται η CIA κι ενα άκρως απόρρητο πείραμα που έκανε σε συνεργασία με την υπηρεσία του αμερικανικού στρατού, SOD! Όσο για τους επιστήμονες που έκαναν τότε την διάγνωση περί δηλητηρίασης από μύκητα, “εργάζονταν στην ελβετική φαρμακοβιομηχανία η οποία ήταν ο αποκλειστικός προμηθευτής LSD, για τη CIA και τον στρατό των ΗΠΑ”, υποστηρίζει ο H P Albarelli Jr. Μια περίεργη αυτοκτονία, οδήγησε στην αποκάλυψη!





Ο αμερικανός δημοσιογράφος έφερε στο φως στοιχεία που δείχνουν πως με εντολή της CIA, στο ψωμί του τοπικού φούρνου είχε προστεθεί το παραισθησιογόνο ναρκωτικό LSD ως μέρος ενός πειράματος ελέγχου του μυαλού, mind control, στο αποκορύφωμα του Ψυχρού Πολέμου.


Η θεωρία αυτή βασίζεται σε απόρρητα έγγραφα της CIA, που κατάφερε να εξασφαλίσει ο κ. Albarelli , στην προσπάθειά του να ερευνήσει την περίεργη αυτοκτονία του Frank Olson, ενός βιοχημικού που εργαζόταν στην υπηρεσία του Αμερικανικού Στρατού, SOD. Ο επιστήμονας είχε πέσει από το παράθυρο του 13ου ορόφου δύο χρόνια μετά την υπόθεση του “καταραμένου ψωμιού”. Ο έλεγχος του μυαλού ήταν το ζητούμενο!


Ερευνώντας την υπόθεση αυτή, ο αμερικανός δημοσιογράφος ανακάλυψε ένα εμπιστευτικό υπηρεσιακό σημείωμα μεταξύ ενός πράκτορα της CIA και ενός υπαλλήλου της φαρμακοβιομηχανίας, στο οποίο γινόταν αναφορά “στο μυστικό του Pont-Saint-Esprit” αλλά και “τις ομοιότητες που παρουσιάζουν τα συμπτώματα του LSD που χορηγήθηκε με τον μύκητα της σίκαλης”!


Με το στοιχείο αυτό στα χέρια του, ο δημοσιογράφος άρχισε να ψάχνει απαντήσεις μεταξύ των συνεργατών του αυτόχειρα. Και 50 χρόνια μετά, είδε να ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια του το κουβάρι των αποκαλύψεων. Δύο από τους βιοχημικούς που εργάζονταν τότε με τον Frank Olson, είχαν αποκαλύψει στους δικούς τους ανθρώπους ότι επρόκειτο για πείραμα της CIA με χρήση LSD, το οποίο έβαζαν στο αλεύρι που προοριζόταν για τον μοναδικό φούρνο της περιοχής, στη νοτιοανατολική Γαλλία!


Από τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής δεν προκύπτει εμπλοκή των γαλλικών μυστικών υπηρεσιών στο “πείραμα ελέγχου του μυαλού”. Μάλιστα , σύμφωνα με αμερικανικά δημοσιεύματα, οι γάλλοι διπλωμάτες έχουν ήδη ζητήσει από τη CIA να πάρει θέση για τις αποκαλύψεις του κ. Albarelli.


http://aneksigita-fainomena.blogspot.com
 
 kostasedessa

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ
Earth's Busy Neighborhood

CHEMTRAILS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Α.Ε.Κ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄
O Βασιλεύς προσκυνεί το Ελληνικό έδαφος!!! Ενώ οι μασόνοι του πατσοκ & της νδ το πουλάν!!!

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΧΡΥΣΟΥ

Ζ. Χαλέμης - Επιπτώσεις στην υγεία απο μεταλλευτική δραστηριότητα Χρυσ

Κυριάκος Διακογιάννης - Το πανέρι με τις Οχιές