Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ποντος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ποντος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΜΝΗΜΕΙΟ ΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΝΙΣΣΑ ΠΕΛΛΑΣ

Σκατόψυχα φασιστοειδή κατέστρεψαν μνημείο της ποντιακής γενοκτονίας

Το ίδιο βράδυ που στήθηκε το πανέμορφο γλυπτό για τη μνήμη της γενοκτονίας των Ποντίων στην Άρνισσα Πέλλας και λίγες μέρες πριν τα αποκαλυπτήρια του, κάποιοι ανεγκέφαλοι φασίστες το κατέστρεψαν. Μαζί μ’ αυτό δυστυχώς κατέστρεψαν τις μνήμες και την παράδοση.

Σάπια φωλιά με σάπια αυγά για σάπια φίδια στην όμορφη Άρνισσα. 
Τι συμβαίνει στην ιστορική, ευρύχωρη κι ευγενική Πέλλα; Ποιος δαίμονας κατοικεί στους μαύρους ίσκιους και δέρνει κάθε τρεις και...
λίγο Ελληνικά μνημεία; Ποιος δαίμονας βρυκολάκιασε κι έσπασε το έργο τέχνης; Ποιός, ποιοί σκυλεύουν τη μνήμη μιας κοινότητας Ελλήνων, που υπέφεραν όσο λίγοι στον κόσμο; Και πώς η ανεκτική Μακεδονική κοινωνία, αστική κι εργατική, δεν έχει αντιληφθεί ανάμεσά της τον βρυκόλακα που βρωμάει ανθελληνισμό; Είναι ο βρυκόλακας νέος άνθρωπος που του 'χει κάψει το μυαλό ο φασισμός; Και πώς περνάει απαρατήρητη η βρωμερή του αποφορά; Σε ποιες αγκαλιές κουρνιάζει; 
Ποιοι τον αφήνουν (ή κιόλας τον ενθαρρύνουν) να αποπατά στα ιερά και τα όσια των άλλων -δηλαδή ΟΛΩΝ μας;..

Πρόσκληση των Ποντίων


Καλούμε όλους τους συλλόγους της Πέλλης, Κοζάνης, Φλώρινας να έρθουν μαζικά με τα λαβαρά τους την Κυριακή 10 Ιουνίου και ώρα 5 το απόγευμα να υποστηρίξουν το αδερφικό σωματείο των Ποντίων Αρνισσας Πέλλης που δέχθηκε επίθεση από ξενόδουλα στοιχεία,με την βεβήλωση του αγάλματος της Γενοκτονίας 3 μέρες πριν τα αποκαλυπτήρια!!! Να στείλουμε το μηνυμά μας δυνατά σε κάθε κατεύθυνση πως δεν θα ησυχάσουμε εαν δεν τους ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΜΕ...
 
 
 

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ιδού γιατί απουσίασε η Ρεπούση από τη σιγή για τη Γενοκτονία!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ιδού γιατί απουσίασε η Ρεπούση από τη σιγή για τη Γενοκτονία!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ιδού γιατί απουσίασε η Ρεπούση από τη σιγή για τη Γενοκτονία!Η φιλόλογος Γαλλικής, που γρήγορα εξελίχθηκε σε καθηγήτρια ιστορίας -μία μετριότατη επιστήμων- είναι επιφανές μέλος της "συμμαχίας των πρόθυμων", αυτών δηλαδή που ένα αόρατο υπερατλαντικό χέρι, βοηθά να ανελίσσονται ακαδημαϊκά. Μέλη της συμμαχίας των πρόθυμων, έχει εγκαταστήσει το χέρι του. Σόρος σε όλα τα Α.Ε.Ι. με τη βοήθεια των "ιδρυμάτων" του. Το δέλεαρ είναι η ανέλιξη σε καθηγητικές βαθμίδες και τα συνέδρια. Καμιά φορά και ερωτικοί ή σεξουαλικοί λόγοι.
Σε ένα μήνα λοιπόν, η ρεπούση, θα βρίσκεται σε συνέδριο στον Πόντο στο Karadeniz University ως μέλος του Advisory Board του συνεδρίου (http://www.historyeducation.org/ishe-2012-committees.html).
repoysi-toyrkia
Πώς θα απολογηθεί στους εκεί προφεσόρους, (βλ.και γκρίζους λύκους), που τη θεωρούν φίλη τους, όπως περιχαρής ο φίλος της και επικεφαλής οργανωτής του συνεδρίου, συγχωριανός του Ερντογάν από τα Ριζά του Πόντου Ismail Demircioglu, ο οποίος κατέχει την έδρα Fatih (πορθητής) στο Πανεπιστήμιο της Μαύρης Θάλασσας;
(http://www.fatih.ktu.edu.tr/πνιγμένη στην Τουρκική σημαία. Η Ρεπούση δεν έχει όμως πρόβλημα με την τουρκική σημαία που βρίσκεται παντού, ούτε το επισημαίνει στους εκεί συναδέλφους της. Ρίξτε μια ματιά στο site της Σχολής του φίλου της Υπεύθυνης Παιδείας της ΔΗΜ.ΑΡ. Ρεπούσηhttp://www.fatih.ktu.edu.tr/και δείτε πόση λαγνεία έχουν στην τουρκική σημαία.
Βλέπετε να λείπει απο πουθενά; Μετά σκεφτείτε πώς συμπεριφέρονται στην ελληνική σημαία οι όμοιοι της Ρεπούση στην Ελλάδα και τα μαθήματα που κανουν στους Έλληνες "να μην είναι εθνικιστές"! Οι άνθρωποι που δεν έχουν πρόβλημα να τους πνίγουν με τουρκικές σημαίες, αγχώνονται με την ελληνική! Η αναθεώρηση της ιστορίας προς την κατεύθυνση της ανοχής είναι μονόπλευρη; Μόνο εμείς την αλλάζουμε για να κατευνάσουμε τους γείτονες κα Ρεπούση; Γιατί δεν επισημαίνετε στους τούρκους φίλους σας, ότι το θέαμα με τα εκατομμύρια σημαίες και τη φάτσα του Κεμάλ, παντού, μέχρι και στα καπάκια της τουαλέτας είναι "εθνικιστικό";).
Θα επανέλθουμε, με το θαυμαστό κόσμο της συμμαχίας των πρόθυμων (που πάντως εισπράττουν πολύ πρόθυμα τα χρήματα από το ελληνικό δημόσιο, βρίσκουν "εθνικισμό" την μία ελληνική σημαία σε ελληνικό πανεπιστήμιο, αλλά καταπίνουν τη γλώσσα τους, για τις 3.000 τουρκικές σημαίες που υπάρχουν σε τουρκικό πανεπιστήμιο).
Πηγή: http://www.taxalia.blogspot.com/2012/05/blog-post_4230.html#more


http://mystikaperasmata.gr/home/309-apokalipsi-idoy-giati-apoysiase-i-rapoysi-apo-ti-sigi-gia-tin-genoktonia

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ
Earth's Busy Neighborhood

CHEMTRAILS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Α.Ε.Κ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΕΩΣ ΤΟ 2008

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄

Ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος ΙΓ΄
O Βασιλεύς προσκυνεί το Ελληνικό έδαφος!!! Ενώ οι μασόνοι του πατσοκ & της νδ το πουλάν!!!

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΧΡΥΣΟΥ

Ζ. Χαλέμης - Επιπτώσεις στην υγεία απο μεταλλευτική δραστηριότητα Χρυσ

Κυριάκος Διακογιάννης - Το πανέρι με τις Οχιές